Alleen nog Heeten en Laag Soeren met het vierspan op het lijstje staan. Emmeloord gehad, 2e geworden, met een ijskoude heen- en terugweg. De verwarming van de vrachtwagen was kaduuk. Moesten constant de binnenkant krabben.
Ik wilde in Laag Soeren zelf ook graag meedoen, maar heb me zojuist afgemeld. Waarschijnlijk wel helpen. Moet sowieso groomen, maar bij hoeveel is nog de vraag
Wij wilde in Geldrop ook meedoen maar wij moesten op tijd vertrekken en de wegen in reusel waren nog niet schoon... we durfden het niet te riskeren om 50 km te reizen. Achteraf had het wel gegaan wat het heeft flink gedooit.
Jammer... 8 & 9 jan zijn we er wel bij. @Bora, ik zie dat je bij onze rubriek zit, enkelspan paard. Doe je in jan. ook weer mee?
ze voorspellen weer sneeuw deze week... ik hoop niet zoveel zodat we komende weekend wel op pad kunnen! Starttijden zijn nog niet bekend... ik ben benieuwd of we zaterdag of zondag moeten rijden.
@ ardo iggy, ik heb jullie gezien in het basisparcour, wat een gaaf span en wat zag het er strak uit! gefeliciteerd!
wij hebben heel fijn gereden, basisparcour had iets sneller gekund, maar ach ging toch best fijn, moest hard werken, want en de wagen moet overeind blijven, maar een man van 72 vergeet ook nog wel es waar die heen moest en dat ie door moest rijden, dus ik was ook actief de tomtom haha, maarja daarvoor sta ik er.
finale ging echt super fijn, we gingen flink van kiet, maar thijs wilde bij de eerste hindernis bijna de B inrijden inplaats van de A dus dat koste ff tijd, verder liep het super, alleen helaas op de dertien een balletje, maar de pony deed et super, ben zo verliefd op die knappe schimmelpony<3
Met het uitvallen van Heeten (te weinig deelname) blijft voor ons alleen nog Laag Soeren over. Hopelijk kan die door persoonlijke omstandigheden nog wel doorgaan.