Eigenlijk vind ik sneeuw stom en koud enzoo... Maar dat is toch wel een leuk stukje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik denk ook dat je beter niet kan sleeen als je paardje niet eerst voor de koets heeft gelopen... Ik zat er ook aan te denken dat het koetsje wat mijn man nu heeft om te bouwen tot slee maar dat dan toch wel gewoon in de zomer, herfst de wielen eronder kunnen... Ik ken iemand die alles kan maken, dus misschien als ik hem lief aankijk hij een koets/slee van t karretje kan maken
Ik denk dat die meneer die het gaat doen maar het nog niet weet dat wel kan... Hij kan ook barbeque's maken
Dan gaat dat denk ik ook lukken
jammer dat ik geen cavalettie heb/wil, zou wel een pracht optie zijn als iemand langdurig met sleeen bezig wilt zijn. Maar ik vraag me af, hoe rem je met arresleeen en zulke wagentjes? dat is toch wel nodig als je aan het draven of stappen bent en je paard stopt in 1 keer. Met dat gladde gedoe kan je niet alleen maar op de broek remmen toch?
SophieFT schreef:ook geen tuig, en er bestaat denk ik ook geen manier om het zonder tuig te doen
lottex schreef:de slee (gedeelte waarmee je de wielen vervangt) kost wel 60euro...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F6JHVTGQ.jpg

Anders even kijken of ik een goedkope slee op de kop kan tikken, wel bindt ik daar een strobaal op om hoger te zitten
tine10 schreef:Ik zie eigenlijk alleen maar pony's voor de slee. Zijn er hier ook mensen met (grote) paarden die dit hebben gedaan? Lijkt me nl beetje eng om zo erg laag achter mijn knots van paard te zitten. En er zit geen rem op, hoe gaat dat dan?

tine10 schreef:Ik zie eigenlijk alleen maar pony's voor de slee. Zijn er hier ook mensen met (grote) paarden die dit hebben gedaan? Lijkt me nl beetje eng om zo erg laag achter mijn knots van paard te zitten.