Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wisanda2003 schreef:weet iemand trouwens of een kinketting nu ook verplicht is bij het mennen?
Ik het namelijk op de site van de knhs nergens vinden..... en het zou vervelend zijn op gedisqualificeerd te worden op z'n rubber dingetje
chan_fritsje schreef:Haha ja das een goede afspraak :p allemaal ons best doen hahaMaar als ik eerst mijn vaardigheid moet rijden, wordt het heeeeel moeilijk denk ik
Ollie1 schreef:chan_fritsje schreef:Haha ja das een goede afspraak :p allemaal ons best doen hahaMaar als ik eerst mijn vaardigheid moet rijden, wordt het heeeeel moeilijk denk ik
@Myguy94, we gaan het proberen en meer als onze best kunnen we niet doen toch![]()
@Chan_fritsje, ik weet ook zeker dat mijn dressuur niet meer denderend gaat als ik ook eerst vaardigheid moet rijden en twijfel er over als ik eerst vaardigheid moet rijden dat maar af te zeggenIk maak daar toch weinig kans. Heb je vandaag ook nog in Nisse gereden ?
Ollie1 schreef:Pfff geloof niet dat ik helemaal blij wordt van de startlijst