hahaha je hoeft je niet schuldig te voelen... Ik wist het eigenlijk al... Mijn vermoeden werd alleen bevestigd en tja... De waarheid is gewoon hard.... Ik wilde die niet onder ogen komen.... Nu wel... Heb veel geleerd van de afgelopen tijd. Boobs geeft eigenlijk alles aan namelijk....
Ik leef nog helemaal op een roze wolk na gisteren! Ik heb genoten en gelachen joh! Wat een leuke pony heb ik toch! Eerst ff weer achter hem gelopen en toen de sulky erachter! Zo makkelijk, wegstappen ging weer wat hectisch, maaaar hij liep!!! Dat was het belangrijkste In de wei zo braaf, als een volleerde pony! Daarna nog ff een kort rondje buiten uitgestapt. Ik heb genoten van hem en dat is lang geleden! Hier heb je je pony voor!!! Nog 4 weken en dan komt mijn eigen wagentje, want deze is wel wat link hoor hahahaha. Het is letterlijk een plank op 2 wielen. In iedere bocht moet je je schrap zetten om niet eraf te glijden hahahaha en iedere hobbel kom je vrij van het stoeltje! Het heeft wel wat hoor en werkt echt op de lach spieren whahahaha
Wat fijn dat je genoten hebt en je pony blijkbaar ook. Haal je geen gevaarlijke dingen uit met zo'n slechte sulky? Het moet niet dat je af hobbelt bij het minste geringste.
Nee, ik rij heel rustig met de sulky. Boobs moet toch leren rustig te lopen namelijk, hij probeert iedere keer wat te versnellen. We trainen dit weekend nog een keer met deze sulky en volgende week nog 2 keer en dan ga ik op vakantie. Na de vakantie nog een keer en dan hoop ik dat mijn sulky er zal zijn
Ach, dat versnellen doet Fralla ook erg graag, vooral als ik zit te praten of te genieten van de fijne rit. Als hij maar niet 'onder je vandaan loopt', want dan moet je ingrijpen. Gewoon versnellen omdat ie zo lekker loopt kan je minderen met stemcommando's
Klopt, daar zijn we nu ook mee aan het werk. Ben allang blij dat we de startknop redelijk hebben gevonden Hij loopt nu nog wel wat hectisch weg, maar wel goed controleerbaar alles op zn tijd