Evelli schreef:Dat gevoel kreeg ik ook. Vandaar mijn antwoord.BlackDevils schreef:Je hebt ook mensen die denken alles te weten maar zelf geen wedstrijd zullen rijden...
Sneu opmerking BD, heeeel erg sneu!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tallechie schreef:Ik ben de laatste twee jaar regelmatig als groom mee geweest met de marathons.
Ik heb al aangegeven dat ik de regelementen ga doorlezen
Maar iedereen moet het toch leren, en hoe leer je beter dan in de praktijk
jouke_h schreef:O, nu moet ik geloof ik even heel diep nadenken...Ben blij dat de koetsier bij wie ik groom ook jury is dus kan ik mooi alles vragen
Evelli schreef:Verder ben ik het (zoals al wel duidelijk was) met Ardo eens.Ardo_iggy: Die 'stomme boktmensen' die jij 'aanwijst' die proberen haar alleen maar te helpen hoorvoorkomen dat ze met verkeerde spullen/wagens op wedstrijd aankomt, voorkomen dat ze zonder handschoenen/schoot/zweep de proef ingaat of de marathon. Of misschien hele andere kleine stomme foutjes maakt die haar punten gaan kosten. Is toch zonde
Heb wel stommere fouten gehoord, ongetrainde paarden voor de SGMW gebruiken, zonder zweep starten, zonder handschoenen starten, verkeerde wagens mee op wedstrijd, verkeerde regels volgen e.d.
Zou toch mooi zijn als dit meisje van mensen op Bokt met ervaring toch nog een hoop kan opsteken