Oke dus dan zou ik ook nog een ander nummer moeten opgeven. Heb de brief al klaar liggen. Zal de knhs wel even bellen vanmiddag. Dan verander ik het later wel even. Heb mijn startcoupon nu ook niet in de buurt
Sjolvir
Geplaatst: 20-01-10 16:06
14 tm 18 juni.. durf niet te gokken of Sjol dan al weer in gebruik is... Theoretisch wel... plan?? vingers kruisen hopen dat weken niet vol zijn en laat inschrijven? Iemand dat ooit geprobeert? Maak je dan nog kans? (of zitten de weken dan altijd al vol?)
Bij onze week zat het toch vol? dacht ik? Had me toen ook netjes op tijd ingeschreven, maar kreeg wel de indruk van de KNHS dat bij menkamp het minder snel vol was dan bij de andere weken.
Nou ja, vingers gekruisd dan maar. rechts voor herstel, links voor weekje kamp...
echt vervelenden meid dat ze niet goed loopt. peesblessure?
Sjolvir
Geplaatst: 20-01-10 17:24
aanhechting pees in hoef aan de buitenkant. Gelukkig heeft madam er zelf geen last van, loopt ook niet kreupel. Heeft in de wei gestaan tm nov. Toen ging de wei dicht, dus we wandelen heel wat af.. En lange leidselen en lange teugelen.. (goed voor mijn conditie zeg maar) Anders wordt madam beetje vervelend. (zeg maar rustig ongenietbaar lompe tank ) Hoop in maart weer aan het werk te kunnen gaan. Vandaar dat juni voor menkamp best nog een leuke optie zou kunnen zijn.
ja als je vanaf maart mag opbouwen zou het moeten kunnnen, misschien niet 2 volle uren per dag maar 2 keer een half uur ofzo
wel balen hoor aanhechtingen zijn altijd lastig. sinds ik veel lange lijnen doe met mijn pony's zit ik ook een stuk lekkerder in mijn vel moet ik zeggen
Sjolvir-vervelend zo'n blessure,hopen maar dat ze snel weer op knapt. Week 1 is van 31Mei/4 Juni. Soms zit het zo vol,ander jaar weer niet. Vorig jaar was het vol,al duurde het toen vrij lang. 80% komt ieder jaar terug. Daarom heb ik gelijk in geschreven,weet ik in ieder geval zeker dat ik er bij zit.
Drank en chips horen bij de standaard uitrusting,ha,ha. Ik ga ook de hei op,ik neem allebei de paarden mee. 1 in de les,en met de andere de hei op. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar ook gedaan,en dat is prima bevallen.
marrianne passe ze niet samen in een box,da kost het niets extra. Dat heeft Regina vorig jaar ook gedaan,met haar 2 welshen. Die komt dit jaar ook weer. Als ik het me goed herinner,betaal ik altijd 85 euro extra voor een stal. Die van mijn zijn te groot om samen in een stal te zetten,al zouden ze het wel willen.