Sjonniej schreef:jesito schreef:Ik blijf er alleen bij dat er ongelukken gebeuren met of zonder kar alleen of met zijn tweeen je kunt nooit niks garanderen.
Of je het nu wilt geloven of niet; Als er een ongeluk gebeurd is kan je in een eentje erg weinig verrichten. Dat het voorkomen van een ongeluk met een groom niet veel gemakkelijker is, daar kan ik me inderdaad in vinden. Zeker bij een onervaren groom, een ervaren groom kan dat echter weer wel. Maar als het kwaad eenmaal geschied is, dan heb je gewoon heel erg hard 4 handen nodig.
Tuurlijk is dat zo dat je met zijn tweeen meer kunt dan alleen maar of dat echt met veiligheid te maken heeft, met zijn tweeen sta je sterker.
Ik geef jullie zeker gelijk dat je met zijn tweeen misschien iets kunt voorkomen, maar ik heb nou eenmaal geen tweede.
Maar ik blijf bij mijn mening dat autorijden op een donker stuk ok veiliger is met zijn tweeen en jonge meisjes die door een donker stuk fietsen ook beter met zijn tweeen kunnen zijn en ga zo maar door, maar toch gaat iedereen vaak alleen anders komen we nergens meer.
Tja, een pony is een levend weze maar in het verkeer heb je ook met andere mensen te maken waarvan je niet weet wat ze gaan doen.
Voor de gezelligheid zou een tweede ook fijner zijn idd, maar wie weet.
Meestal gaat mijn man mee maar die kan vaak niet door werk.
Het is niet dat ik alleen gaan helemaal goed wil praten, maar ik zie ook niet zozeer het probleem.
We gaan toch ook alleen een buitenrit maken op een paard en dat is echt niet veel anders want als die gaat gaat die ook.
Trouwens wie van jullie rijd er op de wagen met cap, dat zijn er ook maar barweinig en dat is ook veiliger volgens het boekje.
Effe oftoppic wat kan een shet dan trekken, mijn kar is super licht?