Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

het wordt niet al te vaak schoongemaakt.Cowgirl schreef:Ik heb sinds 2 maanden een picasso,
Een groot minpunt kwam ik vandaag ook al tegen nl roest op de gespen en ringen. Daar ben ik minder blij mee en ga ik ook even een mail over sturen.

BlackDevils schreef:Cowgirl schreef:Ik heb sinds 2 maanden een picasso,
Een groot minpunt kwam ik vandaag ook al tegen nl roest op de gespen en ringen. Daar ben ik minder blij mee en ga ik ook even een mail over sturen.
Ik heb er met het WK in de stand van van Schie naar staan kijken maar ik vond de onderleggers erg sponzig aan doen en dacht dat dit misschien makkelijk vuil/zand op kon nemen. Hoe is dit in de praktijk?
Het feit dat het roest maakt dat het tuig (helaas) voor mij af valt. Toch belachelijk dat ze voor een "duurzaam, onderhoudsarm tuig" geen RVS beslag gebruiken... Ben benieuwd naar het antwoord op je mail!

) [***] schreef:Nouvel: is dat tuig van jou ook op internet te vinden? Ziet er fijn uit (komt ook door het paard dat eronder zit)

ik ben opzich echt geen kunstof-fan. maar deze was zo mooi smal met kleine gespjes, soepel en zeer licht dat ik meteen om was.
xElienx schreef:ik vind het trouwens wel erg apart dat bij het picasso tuig het borsttuig niet aan het schofttuig vast zit.