Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vorig jaar had de speaker wel 10 verschillende manieren om mijn naam uit te spreken (voornl. achternaam bleek errug moeilijk), denk dat het dit jaar er niet beter op zal worden
Vorig jaar of inmiddels alweer 2 jaar geleden was het mijn eerste wedstrijdje
En dit jaar weer van de partij
Moet alweer vroeg, volgens mij al om 9 uur. En moet als 1e starten in de marathon

Divine schreef:WIJ!!! Vorig jaar voor het eerst, een erg leuke wedstrijd. Dit jaar waarschijnlijk alleen dressuur/vaardigheid ivm een drukke (wedstrijd)agenda. Voor ons dus een mooie gelegenheid om D/V te oefenen.
tss beetje bierflesjes kapot gooien
durf je wel
.

, heb er zelf nu ook 1 op stal staan en voor ons is het einde wedstrijdseizoen. 
JoyCiej007 schreef:P.s; in de lokale krant was te lezen dat dit jaar de waterbak éxtra spectaculair beloofd te worden; ze hebben er een heuze brug overheen gebouwd
mriekie schreef:JoyCiej007 schreef:P.s; in de lokale krant was te lezen dat dit jaar de waterbak éxtra spectaculair beloofd te worden; ze hebben er een heuze brug overheen gebouwd
Ben benieuwd
NOg niet van dichtbij
Maar lijkt me zeker leuk

. Heb een hoop leuke momenten met ze gehad dit seizoen, maar de gezondheid van de pony's vind ik belangrijker, en ik ga volgend jaar rustig op zoek naar een jonge wedstrijdpony.
. Denk ook niet dat ik het fossiel er een plezier mee doe, om haar alleen maar op de wei te zetten, dus we zullen zien wat er nog mogelijk is.

irisjeh schreef:ik doe ook mee
ging de les goed?
Enkelspan, tweespan of vierspan pony/paard

mriekie schreef:irisjeh schreef:ik doe ook mee
Dat begreep ik gisteravond al uit betrouwbare bronging de les goed?