[AR] Indoor Wenum-Wiesel; wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Indoor Wenum-Wiesel; wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 02:46

Jaja, misschien een beetje vroeg,
maar op 19 januari 2008 organiseert menvereniging 'het Apeldoornsch Gerij' een indoor-marathon te Wenum-Wiesel.

Ikzelf was wel van plan om hier te starten. Wegens aankoop nieuwe wagen (die nog wedstrijdklaar gemaakt moet worden) en een blessure van mijn pony (die blessure had, nu weer 'goed' is maar nog niet gelijk kan starten) zal dat waarschijnlijk voor mij weer de eerste indoor wedstrijd zijn...

Zijn er nog meer mensen die misschien ook gaan deelnemen?
Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van mensen die er voorgaande jaren hebben gereden; is het een leuke wedstrijd? hoe was het opgebouwd? etc.

Renate1970

Re: Indoor Wenum-Wiesel; wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:55

Ik ga het maar eens proberen met de schimmels Haha!, fanatieke groom achterop dus denk dat het tempo omhoog gaat ditkeer Bloos

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:23

ah leuk Lachen

ik wil nog meer op wendbaarheid in de galop trainen, zowel de pony als ik vinden het nog erg moeilijk om goed door hindernissen te komen in galop...

Dus maar even oefenen met poortjes, zodat ik uiteindelijk in rustige maar wel gecontroleerde galop door poortjes kan rijden.... Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:23

zijn er trouwens al mensen die zich nu al officieel hebben opgegeven bij de wedstrijdorganisatie?

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:51

Ja, heb ik al gedaan Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:25

Oké Lachen Is er nog genoeg ruimte? Ik moet namelijk wel zeker weten dat de wagen dan klaar is en ik vervoer heb, maar loopt het storm daaro met inschrijven of kan ik nog even rustig aan doen? Lachen

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:31

Vorig jaar is de wedstrijd niet doorgegaan vanwege te weinig deelname Knipoog, maar je kunt dit jaar ook binnen losrijden dus misschien dat het nu harder gaat.
Anders kun je voor de zekerheid even bellen of er al veel inschrijvingen zijn. Je staat nl. pas definitief op de lijst als je het inschrijfgeld hebt betaald.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:39

Oh, oké. Nou mensen; allemaal aanmelden dus, maareh niet té veel, want ik wil ook nog meedoen Clown

Bedankt voor de tip, zal eens een keertje even bellen. Stond ook op de site

www.apeldoornschgerij.nl

dat er nu mogelijkheid is tot binnen losrijden... lijkt me, vooral in januari niet echt een pretje om buiten los te rijden, je weet maar nooit met het weer Knipoog

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:43

JoyCiej007 schreef:
dat er nu mogelijkheid is tot binnen losrijden... lijkt me, vooral in januari niet echt een pretje om buiten los te rijden, je weet maar nooit met het weer Knipoog

Klopt, maar dat moest andere jaren dus wel Ach gut

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:46

ik ben dit jaar voor het eerst sinds een paar jaar waarschijnlijk niet van de partij Boos! aangezien ik mn enkel goed gebroken heb en hem half december pas weer voorzichtig mag belasten.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:47

xElienx schreef:
ik ben dit jaar voor het eerst sinds een paar jaar waarschijnlijk niet van de partij Boos! aangezien ik mn enkel goed gebroken heb en hem half december pas weer voorzichtig mag belasten.

Hoe is het gekomen.

Het is toch niet met een auto ongeluk gebeurd.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:46

Wij hebben in het verleden ook wel eens mee gedaan in Wenum-Wiesel. Ik weet niet wat dit jaar de plannen zijn...
Als we dat weekend niks te doen hebben komen we misschien wel Renate aanmoedigen!

Elien, wat heb je gedaan? in elk geval beterschap en sterkte!!! Ach gut

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:51

mriekie schreef:
Wij hebben in het verleden ook wel eens mee gedaan in Wenum-Wiesel. Ik weet niet wat dit jaar de plannen zijn...
Als we dat weekend niks te doen hebben komen we misschien wel Renate aanmoedigen!

Elien, wat heb je gedaan? in elk geval beterschap en sterkte!!! Ach gut

Gezellig!! Mart staat achterop dus dat moet goed komen Duivel

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:22

ardo_iggy schreef:
xElienx schreef:

Hoe is het gekomen.

Het is toch niet met een auto ongeluk gebeurd.

silvertje weer! Boos! ik was de pony's in de andere wei aan het zetten. toen ze in de andere wei/paddock liepen, wou ik het draad dicht gaan maken. maar Sil kreeg ineens hele andere plannen. ze na een sprint en vloog vol met haar borst in het draad. mijn ene voet gleed weg doordat het gras lang en nat was. Sil bleef trekken en mijn rechter enkel klapte helemaal dubbel. ik hoorde hem knappen Huilen vervolgens herstelde ik, maar mij enkel was totaal onstabiel en klapte nog een keer door naar de andere kant.
sja, en daar lig je dan helemaal alleen in de wei zonder telefoon of iets. ik had ook nog eens de pech dat het al donker was en er Huilen niemand thuis was. ik had nog een paar keer om hulp geroepen, maar niemand hoorde het. dus toen ben ik maa kruipend/slepend naar huis proberen te komen. nog 2 keer flauwgevallen. mn enkel knakte echt alle kanten op. Verdrietig
meteen mn ouders gebeld. en naar het ziekenhuis gereden. daar aangekomen, meteen foto's gemaakt. het bleek allemaal wel mee te vallen. gips erom en ik mocht wer naar huis.... tot er een controlefoto nar het gipsen werd gemaakt. het bleek ineens dat het behoorlijk fout zat! arts erbij. hij moest mijn enkel zetten. en dat zonder verdoving of iets!! vervolgens opnieuw gisp er om en weer foto's gemaakt. wat ik niet hoopte was waar. mn enkel stond nog niet goed! toen besloten ze dat ik geopereerd moest worden. na een een verschrikkelijke nacht ging ik om 10 uur onder het mes. het resultaat; een plaatje in mn enkel, vastgezet met 5 schroeven en een jaap in mn enkel met 15 krammen.
de eerste 2 dagen heb ik abnormaal veel pijn gehad. 7 morfine injecties gehad + een PCA pomp, 8 paracetemol per dag, 3 naproxen per dag en elke dag een injectie tegen trombose.
sinds dinsdag middag ben ik weer thuis. ik mag enkel met mijn been in de lucht liggen. en dat 8 weken lang. kleine afstanden naar het toilet ed mag ik met de krukken lopen. als ik echt ergens heen moet mag ik in de rolstoel met zo'n uitstekend beending, maar ik kan niet meer naar school, dansles, autorijles (over 3 lessen moest ik afrijden) en het ergste: 8 weken niet mennen!

ik denk dus niet dat ikaan wenum-wiesel kan deelnemen.

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:43

Nog 1 1/2 week Haha!, wie start er nu allemaal/

LloiDLoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:04

Ja ben benieuwd. Ik kom kijken, aanmoedigen en foto's maken. Dus als er ook nog mensen zijn die zeggen van zet ons ook even op de Cheese! dan doe ik dat wel Haha!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:08

Dan mag je mij wel op de foto zetten (zo hard gaan we toch niet) Tong uitsteken

LloiDLoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:24

Oke, dat is goed. Ik ga ook niet zo hard met me krukken dus komt mooi uit Clown

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:36

Wat heb jij gedaan dan Ach gut dat je op krukken loopt?

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:39

LloiDLoVeR schreef:
Oke, dat is goed. Ik ga ook niet zo hard met me krukken dus komt mooi uit Clown

Join the club Tong uitsteken Tong uitsteken

LloiDLoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:03

Heb een gebroken bovenbeen. In het kort:
Ben 5 weken geleden achter mijn ponypaardje aangesleept tijdens het beleren. Het waren maar 2 meter dat we gingen maar precies genoeg dat mijn linkerbovenbeenbot krak zei en mijn tenen van dat been uiteindelijk in mijn rechter oksel lagen Clown (Om voor jezelf even een voorstelling te kunnen maken)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:14

iehhh. alleen de gedachte al (krijg een dejavu Boos! ). wat moet je vreselijk veel pijn hebben gehad! hebben ze er een pin in gezet?

hoelang is het nu geleden?

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:18

oei Peggy, beterschap Ach gut

Waarschijnlijk doen wij niet mee met het 4span, maar ik denk dat we wel even komen kijken Ja

LloiDLoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:21

Deed inderdaad wel erg zeer ja, maar er ging zoveel adrenaline(schrijf je dat zo:+) door men lijf dat ik eerst me vader aanwijzingen heb gegeven over hoe me pony uit de knoop gehaald moest worden. Toen dat klaar was zag ik me been en had de moed om hem zelf terug te buigen,wat vrij pijnlijk was en werd wakker na de operatie 6 uur later in het ziekenhuis.
Ze hebben er een pin ingezet met drie schroeven vastgedraaid en 3 dagen later mocht ik weer na huis.
Ongeveer 5 weken geleden

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:34

Jakkie Peggy wat een ellende.
Doe maar rustig aan