voor mijn shetmerrie ben ik op zoek naar een GOEDE wagen, marathon/recreatie, geremd, niet te zwaar. later moet mijn Welsh, die zo'n 1,25 meter zal worden, er ook voor kunnen lopen.
onlangs kwam ik deze wagen tegen op internet, en het is precies wat ik zoek. nu zou ik graag van jullie kenners (ik ben zelf (nog) geen expert in wagens, dat moet nog komen, hihi!) willen weten wat jullie mening is, is dit een goede wagen, of juist niet, en waarom.
hier de info:
spoorbreedte 1 meter
zithoogte 97 cm
lengte 1,65 meter
geschikt voor ponies vanaf 70 cm (dubbelspan), en na mailcontact gaf de dealer aan dat mijn Welsh er ook voor past, evt. met een extra gewicht indien nodig. mijn shet is 97 cm.
10 inch luchtbanden
schamel kan onderdoor gedraaid worden
verkrijgbaar met en zonder handrem
verstelbare bok, met verstelbaar bokkussen
op de achterwielen geremd (volgens mij schijfremmen)
enkel- en dubbelspan standaard bijgeleverd
2 jaar garantie
hier een paar plaatjes, om een beeld te geven (en leuke kleurtjes, hihi)
Zwart-zilver
Zwart-rood
Rood-geel:
Groen-geel
blauw
welke kleur zouden jullie trouwens kiezen? ik wil ze zelf eerst graag irl zien, maar ik denk dat het zwart met zilver wordt. rood vind ik erg mooi, valt ook op in het verkeer, maar misschien is het wel iets té.
de prijs van deze wagen is momenteel (aanbieding) 1550 Euro.

. Die rooie is wel heel rood Bordeaux rood zou Flicka & Snatje beter staan volgens mij
Gaaf wagentje heb je uitgezocht, leuk ding. Wat betreft de wielen en maten e.d.; het blijft moeilijk he, geschikt voor én een welsh, én een shet.
) en de verhoudingen van het wagentje van Vickelientje kloppen beter dan het wagentje dat je op het oog hebt.