Ik denk er nu aan deze dure concourswagen te verkopen en een tweewieler aan te schaffen, zodat ik in de bak kan blijven mennen en dan langszaam opbouwen om weer over straat te gaan.
Maar ja dat is ook niet echt de oplossing hè. Ik heb niet speciaal tips nodig voor het wennen aan de omgeving, dit heeft gewoon tijd nodig. Maar ik zou graag van de zomer wel gaan mennen. Wat vinden julie? Tweewieler aanschaffen voor in de bak? Nog een hele tijd wachten met mennen en de concourswagen dus houden of gewoon proberen ondanks de nog nieuwe omgeving?
Ik zou wel gaan voor een wat duurdere tweewieler (die het meisje van woopy ook heeft). Het geeft mij gewoon een veel fijner gevoel het mennen op te bouwen in de nieuwe omgeving met een tweewieler. Je hebt niet zo'n grote kar dus je hebt meer vrije ruimte om je aanspan heen, je kar kan niet gaan scharen of omklappen als je pony enthousiast in zijn achteruit gaat. Maar ja of ik er echt goed aan doe vraag ik me dus af.
Er komt ook bij dat ik graag naar het strand zou gaan, dat kan opzich prima met deze concourswagen, alleen hij is zo duur geweest en daarmee naar het strand lijkt me dodelijk voor de lak etc