JoyCiej007 schreef:Alleen heb je zo af en toe wel eens een prachtig bos, waar genoeg voorzieningen zijn voor wandelaars (ontzettend veel wandelroutes, soms ook mountainbikeroutes) maar blijkbaar heeft de gemeente niet gedacht aan de ruiters en koetsiers onder de natuurliefhebbers, want daar is voor ons geen enkele mogelijkheid om te rijden. Er wordt enkel op een bordje met allerlei andere regels (niet door jonge aanplanting, honden aangelijnd, niet roken e.d.) kort en krachtig vermeld dat ruiters, koetsiers etc. niet welkom zijn in het betreffende bos...
Naja, leg dan eventjes een mooi pad voor ons paardenmensen aan oid :S
Daar kan ik me ook behoorlijk boos om maken... Hier nog geen 2 km vandaan is echt een prachtig bos!! Vroeger mocht ik overal in dat bos rijden... echt overal! Maar nu bedacht de gemeente dat het tijd werd dat er in dat bos een rolstoelerpad aangelegd moest worden...
Nou serieus.. ik kom keivaak in dat bos.. en ik heb ooit 1 iemand gezien met een rollator... Verder is er geen enkele gehandicapte hier die daar nou echt behoefte aan heeft..
(niet l*llig bedoeld ofzo.. maar het moet ook gewoon samenkunnen)
Nu mag ik dus niet meer overal komen in dat bos.. en stel datk dat af en toe toch doe.. Er is hier echt helemaal niemand die controleert