[AR] Stratenconcours Made

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

[AR] Stratenconcours Made

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 19:03

Ik lees net ergens dat a.s. zaterdag het stratenconcours in Made weer gehouden wordt.

Doen er nog mensen van hier mee?

Ik ga zeker kijken (mits het droog blijft )

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: [AR] Stratenconcours Made

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:14

Jaaa, ikke!!!!!!!!! We hebben ingeschreven in volgens mij 4 rubrieken, kleine maat kleine limiet, kleine maat grote limiet, damesnummer en tweespan. Kan zijn ook nog ereklasse, dat weet ik niet (hoop van niet, anders is het veels te druk). Zelf rijd ik het damesnummer met Reedhill's Mister Michael, als we ereklasse hebben ingeschreven ook ereklasse met hem, en misschien rijd ik Reedhill's Easter Boy in de kleine limiet.

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 09:57

Weet je ook al hoe laat je moet rijden?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:22

Nee, geen flauw idee. Maar misschien ligt er vandaag wel post op stal ervan met de tijden.

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 10:48

Toevallig dat ik net de krant zit te lezen met daarin het programma voor zaterdag. Dus ik kom er wel aan uit. Misschien zie je nog wel.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 20:57

Wij moeten om 16 uur kleine limiet, 17 uur grote limiet, 20 uur damesnummer en 21 uur tweespan. We rijden onder nummer 30 en 34.
Let vooral op de merrie die we starten in de grote limiet en ook in het tweespan (staat links), die is zo gaaf! De naam daarvan is Reedhill's Dancing Queen.

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 17:43

Ik zal er op letten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:12

Goed kijken dan, ik ben degene die heel hard voorbij komt. Michael denkt namelijk op een stratenconcours altijd dat hij zo snel mogelijk aan de overkant moet zijn.

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 21:31

Haha, valt dat effe tegen dan voor hem. Als hij aan het eind is, moet íe weer terug

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:56

Maar daar geeft hij helemaal niks om, looplust genoeg (helaas voor mij..... ). Op een stratenconcours is hij altijd stierlijk vervelend in ieder geval, niet te rijden. En hij heeft er de grootste lol in.

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 21:58

Hij blij, jij chago Dat wordt een leuke avond dan. Dat zal ik je zeker niet komen lastig vallen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:59

Helaas moet ik werken, ik was graag gekomen om je aan te moedigen, foto´s maken en evt helpen maaike!

wie weet gaan pa en ma..maar die zie je dan van zelf wel

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:59

Ik ga ook zeker kijken

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:31

Lastig vallen mag altijd, word je alleen meteen een pony in de hand geduwd waarschijnlijk, zeker nu ik lees dat 0ojannekeo0 niet komt, die was vorig jaar de klos.

En chago word ik meestal van stratenconcoursen, maar dat komt meer omdat je de benen onder je kont uitrent en je amper tijd hebt om om te spannen. Dit jaar zijn de tijden gelukkig beter.
Op Michael kan ik nooit boos worden, die heeft een koppie en een blik in zijn ogen......vertederend......denk dat 0ojannekeo0 precies weet wat ik bedoel.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 20:26

Neonlight schreef:
Lastig vallen mag altijd, word je alleen meteen een pony in de hand geduwd waarschijnlijk, zeker nu ik lees dat 0ojannekeo0 niet komt, die was vorig jaar de klos.

Dat zal m'n dochtertje leuk vinden Die vindt momenteel alle paardjes leuk en wil op alles zitten (zowel de pony als de kar). Ze snapt nog niet dat dat niet altijd kan
Als mama dan met een pony in de handen staat..................dan wil zij die zeker in elk geval aaien.

Als het weer nou morgen net zo is als vanavond, dan komt het helemaal goed daar in Made. We gaan waarschijnlijk al tegen 16.00 uur en we kijken wel hoe lang m'n dochter het gaat volhouden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:17

Oeps......wij hebben helaas niet van die aaibare pony's. Zijn nogal eeuhh.......stresskipjes.

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 09:26

Weet ik Ik heb ze al vaker gezien. Ze moet ook verplicht in haar buggy blijven zitten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 10:10

Heel slim! Ik ga richting stal, we willen om 13 uur aanrijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 01:26

En hoe is het gegaan maaike?
pa en ma zijn niet geweest, die hadden visite.
ik weet niet of je sjefke nog gesproken hebt, maar hij heeft wat nieuws, een bles en 4 witte benen
ik kom je in vlijmen helpen en fotograveren!

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:32

En hoe heb je gereden in Made?? En was het druk.??

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 13:43

Was best druk in Made, Sjef ook nog gesproken. Heeft niets gezegd van een nieuwe aanwinst. Wel dat ie die andere behoorlijk beu was, maar dat was niets nieuws.
Rijden ging slecht. Bij Easter Boy zat de opzet niet goed en moest er van de jury af. Die liep met zijn kop tussen de benen, een na laatste. Dancing Queen ging niet voluit, werd toch teveel teruggehouden. 6de plaats uiteindelijk. Michael viel wel mee, was voor de jury best goed, maar die is een ramp op straat en ik kom daar nogal slingerend mee aanrijden. Moet er nogal hard aan werken want die wil nogal hard op straat. Uiteindelijk 4de, meevaller. Span werd 2de, viel best tegen want ze gingen heel goed, veel beter als de winnaar. Maar ja, op straat ben je zwaar in het nadeel als je geen 4 witte beentjes hebt en geen blessen. Ons span zie je gewoon niet aankomen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 16:26

wat jammer maaike!
hopelijk gaat het in vlijmen beter, dan kom ik uitgebreid foto´s maken!

NdV74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 10:44

Het was zeker best druk in Made, het weer zat ook mee dus dat was wel fijn.
Ik heb je nog wel gezien Neonlight maar je was zo druk bezig dat ik je maar met rust gelaten heb
Ook heb ik je nog zien rijden, ondanks dat hij zo druk was in het begin vond ik het niet slecht gaan. Een vierde plaats is toch ook netjes?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:39

Hihi, ik was nogal druk met een heleboel stuiterende beestjes. Wat een rotzakjes, normaal zijn alleen de onze zo, maar nu waren de onze net braaf en stonden de andere op de achterste benen. Vooral in de grote limiet ging het nogal omhoog.
En viel het op dat Michael druk was? Heb je echt de handen vol aan, was bij dat ik hem voor de jury redelijk had, hoewel de eerste keer dus nog te tam zelfs, maar aankikkeren is geen optie bij hem. Dan weet ik zeker dat ik binnen een seconde aan de andere kant ben.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 13:49

Neonlight schreef:
En viel het op dat Michael druk was?

Of het opviel? Nee hoor, hoe kom je erbij