Doen er nog bokkers mee? of eventueel als groom? En wie gaat er kijken? Ik ga in ieder geval wel, als supporter, want vrienden van mij doen mee!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeroentje schreef:Klopt SjonnieJ... ik ga... en rensjuh... met wie ga jij daarheen dan? Ik met Rudolf Pestman... en denk dat Robert-Roel van der Bos er oko wel heen mag... maar ga niet om mee achterop: ga voor de "geestelijke begeleiding haha...
Rensjuh schreef:Jeroentje schreef:Klopt SjonnieJ... ik ga... en rensjuh... met wie ga jij daarheen dan? Ik met Rudolf Pestman... en denk dat Robert-Roel van der Bos er oko wel heen mag... maar ga niet om mee achterop: ga voor de "geestelijke begeleiding haha...
Ik ga met Jans Manting jr. mee met het vierspan pony's. ik ga samen met een vriendin van mij in de dressuur achterop (eerst zou ik alleen mee om te supporten alleen bert, zn broertje kan vrijdags niet) en in de marathon gaat bert in plaats van mij
RR vd bos mag idd ook heen, en er komen best veel uit et noorden dus wordt gezellig. Wij gaan donderdag al heen en blijven daar lekker et hele weekend slapen in de caravan
Jeroentje schreef:hey rensjuh! mischien meet ik je daar nog? enig idee hoe dat lukt haha... ik ga morgen al naar RR v/d Bos om de spullen klaar te maken enzo endan donderdag om 8 uur: VERTREKKEN! (hij heef tnamelijk donderdag op t terrein nog les van Mieke)