Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Albertine_N schreef:Hallo ik wilde graag jullie mening weten over het imago van de mensport. In de Hoefslag stond in het jaarboek dat de mensport voornamelijk beoefend wordt door corpulente heren....
Ik krijg op bokt een ander idee! Wat is jullie mening en zou je die graag willen beargumenteren?
Albertine_N schreef:Hallo ik wilde graag jullie mening weten over het imago van de mensport. In de Hoefslag stond in het jaarboek dat de mensport voornamelijk beoefend wordt door corpulente heren....
Ik krijg op bokt een ander idee! Wat is jullie mening en zou je die graag willen beargumenteren?
_revanche_ schreef:er zijn volgens mij inderdaad wel meer mannen die mennen dan vrouwen. Maar bejaarden kom ik toch niet vaak tegen hoor
Citaat:De ultieme kick? Met een tweespan paarden in een flinke galop over een zandpad. Echt te gek.
Bar schreef:Citaat:De ultieme kick? Met een tweespan paarden in een flinke galop over een zandpad. Echt te gek.
Iboya, Het tweespan dat ik bedoel moet jou vast bekend voorkomen. Ik weet niet meer precies welke 2 het waren maar het waren 2 friezen van Henk.