Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pimp_Roy schreef:lid kelly wat is dat
Citaat:waarbij je het paard door eigen geklungel uit zn evenwicht brengt en nieuwe oefeningen alleen maar lastiger maakt
kellybelly schreef:Is er iemand geinteresseerd in een clinic lange lijnen van Piet Bakker?
Dit gaat dan plaats vinden in Benningbroek, in de rijhal van de noorder-koggenruiters. (Benningbroek ligt langs de A7, net iets boven Hoorn, Noord-Holland).
ynskje21 schreef:Citaat:waarbij je het paard door eigen geklungel uit zn evenwicht brengt en nieuwe oefeningen alleen maar lastiger maakt
Nou da´s wel een beetje kort door de bocht. Je kunt ook een paard nieuwe dingen aanleren zonder dat de ruiter het paard uit zijn evenwicht brengt hoor! Maar idd is het wel makkelijer om het aan d e hand te leren...
fancylover schreef:kellybelly schreef:Is er iemand geinteresseerd in een clinic lange lijnen van Piet Bakker?
Dit gaat dan plaats vinden in Benningbroek, in de rijhal van de noorder-koggenruiters. (Benningbroek ligt langs de A7, net iets boven Hoorn, Noord-Holland).
kun je iets meer vertellen over de cursus zelf?
wordt het in groepjes van 2 of 3 mensen gegeven of gewoon alles in 1 groep (rond de 6 mensen ofzo)
hoeveel gaat die cursus ongeveer kosten en hoeveel lessen zijn dat dan en hoe lang zijn die lessen?
wat leer je allemaal? gewoon de basis of ook wat moeilijkere oefeningen?
sorry voor de vragen maar ik zou het toch wel graag willen weten
Pippy schreef:Ik ga ook meedoen he
fancylover schreef:kun je iets meer vertellen over de cursus zelf?
wordt het in groepjes van 2 of 3 mensen gegeven of gewoon alles in 1 groep (rond de 6 mensen ofzo)
hoeveel gaat die cursus ongeveer kosten en hoeveel lessen zijn dat dan en hoe lang zijn die lessen?
wat leer je allemaal? gewoon de basis of ook wat moeilijkere oefeningen?
sorry voor de vragen maar ik zou het toch wel graag willen weten
fancylover schreef:[bedankt voor je informatiegaat het dus om 1 les of meerdere?
het lijkt me erg leuk om mee te doen maar ik mag niet op zondag (tenzij het in de zomer is en ik met roos ga) dus maar hopen dat het op een zaterdag is. maar ik wacht graag nog even af voor de datum en totdat meer dingen zeker zijnik wil wel graag op de hoogte gehouden worden want het lijkt me erg leuk en helemaal aangezien het zo dichtbij is dat ik het desnoods nog rijdend kan redden
[/quote]
kellybelly schreef:fancylover schreef:[bedankt voor je informatiegaat het dus om 1 les of meerdere?
het lijkt me erg leuk om mee te doen maar ik mag niet op zondag (tenzij het in de zomer is en ik met roos ga) dus maar hopen dat het op een zaterdag is. maar ik wacht graag nog even af voor de datum en totdat meer dingen zeker zijnik wil wel graag op de hoogte gehouden worden want het lijkt me erg leuk en helemaal aangezien het zo dichtbij is dat ik het desnoods nog rijdend kan redden
[/quote]
ha! ik kreeg de volgende mail:
Hoi Marieke,
Wat leuk dat er mensen zijn voor het lange teugel werk.
Ik zal aan de mensen die ik ken ook een mail sturen en dan ga ik Piet Bakker bellen.
Zou dat nog in mei/juni lukken denk je?
In de volgende Heraut zal ik het aan kondigen, dat is dan begin mei.
Als ik meer weet mail ik je.
Groetjes,
Ina
zal ik vragen of ze halverwege mei/ eind mei Piet Bakker vraagt??
Delphi2 schreef:Afhankelijk van de datum wil een vriendin van mij ook graag meedoen!
kellybelly schreef:Delphi2 schreef:Afhankelijk van de datum wil een vriendin van mij ook graag meedoen!weer eentje!:D Nu even afwachten tot Ina gebeld heeft, dan weten we een datum....