Charly is een welsh cob hengst van nu 18 maanden oud. Hij staat buiten met een jaarling en een 2 jarige, die beide groter dan hem zijn, maar hij is ze de baas. Hij zelf is nu 1m40. Verder tegenover mensen is hij absoluut niet dominant, en doet hij vrijwel alles wat ik van hem vraag.
Het lijkt me leuk als iemand me over het freestylen van alles kan uitleggen en hoe ik precies te werk moet gaan. Misschien is het leuk voor iemand die in de buurt woont het me eens in real life komt uitleggen
Mijn paardje staat gestalt in Heerjansdam. (zwijndrecht)Alvast bedankt,
Priscilla
Leuk he, ik vind van wel! Al lijken ze niet erg op elkaar.
.. Krijgt daarna ook rustig een harde mep hahahaha!!! Nee hij doet zo iets alleen wanneer ik buiten loop en ik ga nogal eens wandelen met een merrie, en de laatste tijd slooft hij zich daarvoor een beetje uit, en als ik er dan wat van zeg, of hem even op zn plaats zet, komt hij nog wel eens van de grond af. Maar ach dat doet hij maar 1x
.... Hij staat iedere dag uren lang buiten met een jaarling en een 2 jarige... nou ik heb egt geen moeilijk paard dacht ik zelf. Ik kan alles met hem doen, het drukke verkeer er mee in alles. Het is puur en alleen voor nét dat kleine beetje meer vertrouwen in mij, waardoor onze band nóg sterker word. En ik ben echt niet van plan er uren mee aan de slag te gaan.. Gewoon beginnen met een half uurtje eens in de 2 weken. Zo erg nodig vind ik het zelf ook niet, het is puur en alleen om iets anders met hem te doen, dan altijd maar in de bak staan, en wandelen langs de weg. Ik probeer al zoveel mogelijk nieuwe routes te bedenken enzo, maar eens houdt dat ook op he