Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
liberty schreef:Dressuur en vaardigheid rij ik alleen officieel, zeker omdat ik hoger rij dan B, de regiocompetitie hier is alleen Bproefjes, en dan rijden er mee die M of Z rijden en dus altijd winnen, vind ik niet kunnen..
. En zo kun je ook hogerop komen. Ik vind het alleen erg jammer dat de plaatselijke krant grote artikelen schrijft over de wilde wedstrijden en dat de uitslagen van de KNHS wedstrijden een beetje in een hoekje worden gezet, dat moet niet kunnen . Het allerergste van de wilde wedstrijden is, vind ik dat er geen regels zijn
en dat er paarden mee mogen lopen in de marathon, die na controle van de DA een veel te hoge hartslag hebben als ze uit het wegtraject komen, en da moet niet kunnen vind ik 
Vraag me af waar de ts gebleven is?
)Sallykuyper schreef:Deze discussie vind ik vrij zinloos; snel gelezen begint het topic met 'wilde wedstrijden', maar waar de meesten over praten is KHNS en daartegenover de West-Brabant-competitie, die min of meer geleid wordt door Toon Jochems, die tevens Brabants afgevaardigde is voor de KHNS.
liberty schreef:ow ja en Percy, de vierspanrijders in Strijbeek zouden ook niet mee mogen doen... Die rijden klasse 4!