Zoals sommige wel weten hou ik winterstop. En durfde ik bijna niet meer te mennen omdat we een ongelukje hadden gehad met het fietsen. Toen kwam er uit het niets een hond aanstuiven en Timon schrok, ik flikker op de grond, Timon los, niks aan de hand. Ik zou morgen samen met Evy met Timon gaan mennen aangezien ik het nogal eng vond de 1e keer alleen te gaan, maar morgen zou het slecht weer worden en Evy kon vandaag neit dus besloot ik maar even alleen een stukje te gaan rijden.
Nou eerst even een beetje gelongeerd om even de meeste energie kwijt te zijn. Toen heb ik hem ingespannen en gewoon er naast blijven lopen. Schuint achter en gewoon oefenen. Toen kwamen we bijna bij het park en het ging zo goed! Dus besloot ik even op de kar te gaan zitten. In het park je aangekomen eerst wat rond gestapt wat gedraaft. Het voelde zo goed!! Maar toen.. Komt er uit het niets zomaar een herdershond aanstuiven!!!! En die zag Timon dus wel voor hond en toen ging hij de hele tijd om hem heen rennen en ik raakte meteen in paniek en stapte direct van de kar. En toen rende die hond weer weg. Na zo'n 10 minuten ben ik weer voorzichtig op de kar gaan zitten. En weer kwam die herdershond uit het niks aanstuiven!! Maar dit keer begon hij als een gek te blaffen en kwam hij wel erg dichtbij. Timon schrok zich natuurlijk dood en wilde ervan door gaan, maar ik was al bezig om van de kar af te komen dus ik moest hem wel tegen houden. Heel hard in z'n mond getrokken *oeps* en hij kwam zelfs omhoog! Zo'n 2 minuten later komt er een oud vrouwtje aan lopen en roept haar hond terug... Dus ik liep met timon aan de hand weg. Zegt ze: Is het tuigje stuk??? Alsof ik daar nu aan kan denken??? Ze heeft het zelfs gezien! Ik stond als een gek te trillen op me poten dus ik zei: nee en liep weer verder. Even verder op ben ik even met Timon rustig gezeten om bij te komen. Ik kon wel janken!!

Dus toen zijn we maar rustig naar huis gestapt en het trauma is dus alleen maar erger geworden...

Sorry voor t lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt..