Nou kan game 1 zeker nog maanden gaan duren.... Ik ben ook begonnen met de zweep haar overal aanraken. In het begin moest ze er niets van hebben maar nu mag ik rustig aan haar (bijna) overal aanraken. Met mijn handen is dit een stuk minder mag ik NIET aan haar benen komen.
Ik poets haar elke dag en ik mag geleidelijk aan zachtjes haar benen poetsen. Verder mag ik overal komen met de borstel.
Zoe word niet graag aangeraakt terwijl ze wel graag aandacht wil... Ze komt zelf naar me toe als ze in haar stalletje staat om te "knuffelen" om het even een naam te geven, echt knuffelen is het niet

In het begin liep ze tijdens het lopen erg voor me uit en moest ik haar steeds terug roepen zeg maar. Nu blijft ze netjes naast me lopen en als het moet achter me. Ook als het ergens nodig is loopt ze netjes achterwaarts....
Het is voor haar ook saai om elke dag weer game 1 te doen. Ik blijf game 1 zeker herhalen tot ik haar overal mag aanraken en ze mij dat ook met volle vertrouwen laat doen.
Wat kan ik nou nog meer doen om de vertrouwensband tussen haar en mij beter te maken?