Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het lidmaatschap zou betaalbaar moeten zijn voor mij (ik betaal €40,- per jaar als niet lessend lid bij mijn vereniging), clinics/ritten zijn leuk maar onderlinge wedstrijden of officiële wedstrijden vind ik persoonlijk leuker. Optie 4 is voornamelijk van toepassing als jullie een binnenbak hebben.. dan is binnen lessen in een groep, voornamelijk in de herfst/winter, erg handig. Als overige zou ik het zelf aantrekkelijk vinden als er buiten de lestijden ook als menner gebruikt kan worden gemaakt van de (binnen)bak.

_Marjola schreef:@TS ben wel benieuwd bij welke NoordHollandse vereniging je dan rijdt.
ponyparadijs schreef:Ik heb geen flauw idee wat de lidmaatschappen bij andere men verenigingen kosten.
Ojajoh schreef:ponyparadijs schreef:Ik heb geen flauw idee wat de lidmaatschappen bij andere men verenigingen kosten.
Heel toevallig sprak ik net een uur geleden iemand die dus lid was bij amethyst en daar koste het 230? maar dan wel elke week les. Ik zou dan zodra ik mn eigen trailer heb, idd kiezen om daar dan lid te worden
). Alleen moet je tactisch inplannen. Als er 2 menwedstrijden in NH op dezelfde dag zijn, concurreren ze elkaar stuk. Dat was dit jaar wel te merken. Plus onbekend maakt onbemind. Aangezien menners jullie nog niet kennen (qua organisatie: de personen, hoe verloopt een dag, worden de prijzen snel uitgereikt etc.) moet je niet tegelijk met de oude bekende staan ingepland of bv. de NHse dressuur en vaardigheid competitie. Dan komt je wedstrijd niet van de grond.
Als diegene een 20x60 bak heeft, dan is het maximum aantal deelnemers wel 3 per les. Anders rijd je alleen maar in een treintje achter elkaar.