Wow, wat een reacties dankjewel allemaal!
Maaik schreef:Het is een leuke overstap en wellicht een idee om daarnaast een bijrijdpaardje te hebben voor 1 a 2 dagen per week. Dan hoef je het rijden niet helemaal op te geven.
op het moment rijd ik er al een paard bij voor een stalgenoot, die zou kan ik dan als het goed is kunnen blijven rijden 1/2 dagen in de week.
En verder de langere beugels helpen meestal wel iets maar houd ik toch jammer genoeg een steek in m'n knie aan over... Waarschijnlijk is er een aantal jaar terug ook iets niet helemaal goed gegaan nadat ik tegen een staander aan kwam met springen..
Patricia_86 schreef:Ik ben ook overgestapt naar het mennen, ik wil niks anders meer. waar woon je? Anders mag je wel keertje komen uitproberen.
Ik woon in Lelystad!
Alice13 schreef:Maar je moet jezelf echt afvragen of je wilt overstappen en eens goed op een rijtje zetten wat je op geeft en wat de verandering voor gevolgen heeft. Ander materiaal andere pony kosten etc. Maar ook op wedstrijd, je kan niet alleen en wil je dressuur rijden of marathon?
[/quote]
Zelf heb ik op het moment geen eigen paard dus die hoef ik ook niet verkopen (gelukkig). Ik kan dan wel als het goed is 1 van de 2 die ik nu rijd gewoon blijven rijden dus rijden stopt dan niet helemaal in het begin.
In het begin wil ik mij focussen op de dressuur en misschien later ook marathon omdat dat mij ook heel erg interessant lijkt. Bedankt voor de tip! Zal als ik tijd heb alles inderdaad even op een rijtje zetten, voor- nadelen