Nog niet, het districts kampioenschap West is pas 16 augustus. Ik heb 2 pony's mee, dus 4x kans . Moet toch wel lukken zou je denken.
Ik heb tot nu toe 2x districts kampioenschap gereden(is op de zelfde dag als de premiekeuring altijd, dus moet kiezen) en mocht beide keren door, maar ben vorig jaar niet geweest ivm een crematie.
janouk
Geplaatst: 25-07-14 10:36
Net als Dennis, ingeschreven voor Distictskampioenschappen West op 16 augustus 2014.
Wij hopen ons te plaatsen voor de Hippiade mennen in 2014.
Deelname Hippiade mennen met Janouk • M dressuur mennen 2007 • Z dressuur mennen 2009 • M vaardigheid 2011
tine10
Geplaatst: 25-07-14 17:46
Districtskampioenschappen Noord zijn op 9 augustus, dus het is nog even "spannend".
Ik hoop me met pony Amerigo te plaatsen voor de vaardigheid klasse Z. Ik ga natuurlijk wel een poging wagen in de dressuur klasse M, maar denk dat dat niet heel reeel is.
Ik ben geloof ik 4 x eerder naar de hippiade geweest.
Met Rembrand: * 2009: L dressuur; en ook nog onder het zadel met viertal; * 2010: M dressuur; 3e prijs gewonnen (bij districts reservekampioen geworden); en volgens mij ook voor de vaardigheid heen geweest; * 2012: Z dressuur (bij districts 3e prijs gewonnen); M vaardigheid (bij districts kampioen geworden met de vaardigheid) * 2013: ZZ dressuur
Met Amerigo: * 2012: M vaardigheid (bij districts kampioen geworden)
Patricia_86
Geplaatst: 25-07-14 17:48
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest. Nu 16 aug districtkampioenschap, maar verwacht er niet veel van 2012 district kampioen klasse b dressuur 2013 reserve kampioen klasse L dressuur en ook ticket vaardigheid L Hippiade
9 augustus is voor ons de districtkampioenschap Noord. Ik hoop me ook zeker te plaatsen voor de hippiade. Hopelijk klasse L dressuur en L vaardigheid.
Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest voor alleen vaardigheid omdat ik nog klasse b dressuur reed. Uiteindelijk 6e geworden in Ermelo. Heel blij mee.
Wij zijn er bij! Vandaag 2e in de vaardigheid L enkelspan pony en 4e in de dressuur L enkelspan pony Ondanks alle pechgevalletjes afgelopen week
janouk
Geplaatst: 10-08-14 04:57
fenny Gefeliciteerd
tine10
Geplaatst: 10-08-14 09:08
Nou, ik heb de poll nu kunnen invullen. We mogen voor de 5e keer heen, voor de 2e keer met Amerigo. We zijn reservekampioen geworden in de vaardigheid, enkelspan ponys klasse Z/ZZ
janouk
Geplaatst: 10-08-14 09:19
super Amerigo!!! Gefeliciteerd. Nu Janouk nog plaatsen, dan kunnen wij samen starten
Het districtskampioenschap Oost is ook nog niet verreden, dus ik weet het ook nog niet. Sinds de hippiade 2013 ben ik helemaal niet meer gestart op dressuur / vaardigheidswedstrijden (alleen SGWM), dus het zal wel een harde dobber gaan worden... Door een verhuizing, veulentjes fokken en SGWM's rijden ben ik helemaal niet meer aan dressuur / vaardigheidswedstrijden toe gekomen.
Ik rijd Z dressuur en ZZ vaardigheid met een enkelspan paard, áls ik me selecteer, dan word het onze 5e hippiade. In 2012 zijn we hippiade kampioen geworden in de ZZ vaardigheid.
janouk
Geplaatst: 10-08-14 10:41
lanouska schreef:
Wij mogen ook naar de hippiade.
Met Arjan en uzma in de dressuur en met octaaf en Xander in de vaardigheid
Wij mogen ook heen, zijn met onze shetten Kasper en Nicolina Noordelijk kampioen geworden bij de pony dubbelspannen klasse B, L, M, Z en ZZ dressuur. Dit is het 15e kampioenschap voor Kasper, de hippiade is ook zijn jaarlijkse uitje, zolang de menhippiade bestaat is hij aanwezig en al driemaal hippiade kampioen geweest bij de ponydubbelspannen in de vaardigheid. Vorig jaar is hij nog in de rubriek enkelspan pony Z vijfde geworden, dit jaar gaat hij het in het dubbelspan in de dressuur samen met Nicolina proberen, wel zo gezellig met zijn tweetjes. Hij vindt het altijd zo leuk in Ermelo, gaat daar altijd uit zijn dak.