Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSlvna schreef:HCA zijn toch die dingen waar 'alle' Shetlanders hier voor staan...? Ik zie op internet ook alleen mini's ervoor staan als ik zoek op HCA Sulky 19 inch...
Nah, dan zou ik gewoon een sulky kopen als je beurs dat prima vind en jij er plezier aan hebt. Je gaat geen geld verdienen om erop te zitten. Wel zou ik nadenken, t is een dure aankoop en ik weet niet of jij (binnenkort) andere dure dingen moet kopen.
Ayla schreef:Marlinde: nee ik rijd er niet mee, werd mij aangeraden om dat niet te doen.
_Cowgirl: zoals in de beginpost aangegeven bekostig ik alles zelfdus ook de HCA sulky. En ik vind het zonde tussendoor een andere sulky aan te schaffen en daarna alsnog een nieuwe.. Ik kan best nog even wachten en ik heb het geld binnen 2 maanden wel gespaard (aangezien ik ook nog spaargeld heb waarvan ik een deel zou gebruiken)
Jenkins: bij mijn verzorgpony begon ik ook met een simpel tuigje en dus deze cavalettie, had alleen het geluk dat dit allemaal na een paar keer verstellen helemaal prima zat (in overleg met meninstructeur) Tussendoor heb ik dan nog een Bertha tuigje gehad (eigenlijk bedoeld voor een andere pony) en nu dus echt goed fatsoenlijk tuig waar ik dus eigenlijk ook een goede fatsoenlijke sulky bij wil