Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dobel schreef:http://link.marktplaats.nl/1000073525 deze zijn van mini tot maat paard dus ook voor jou fries
Sjolvir schreef:Aangezien ze niet niks kosten, wel overwegen of je eerst 2 wieler wil en dan 4 wieler.
(comfort van 4 wieler is wel iets voor te zeggen)
Heb je niet de kans ergens een keer desnoods achter die mensen hun eigen paard, wagens uit te proberen?
Zodat je idee hebt wat fijn zit en wat voor jullie is?
Dan paard verder doorbeleren / laten beleren, zodat je zeker weet dat het paard het goed oppakt met
wagen erachter, zodat je in 1 x de juiste wagen kan kopen?
En niet een wagen hebt, met paard dat er niet voor kan, of een wagen die toch niet bevalt.
Sjolvir schreef:HMmm Sjollie naast haar dochter over 4 jaar en dan Romeinse rennen gaan doen.
Met zwaarden aan de wielen.
Ja, dat zie ik wel zitten, maar dan wel in het bordeaux, vind ik mooier achter fjord.
Achter jouw Fries is brandweer rood natuurlijk weer mooier.
En nog een Fries ernaast en gaan met die banaan!
Zilfstar schreef:Sjolvir schreef:HMmm Sjollie naast haar dochter over 4 jaar en dan Romeinse rennen gaan doen.
Met zwaarden aan de wielen.
Ja, dat zie ik wel zitten, maar dan wel in het bordeaux, vind ik mooier achter fjord.
Achter jouw Fries is brandweer rood natuurlijk weer mooier.
En nog een Fries ernaast en gaan met die banaan!
heb gemaild.... Er kan een enkelspans lamoen voor
Prijskaartje is alleen wat hoog voor een euhm "beleerwagentje"
Trouwens die Klarenbeek doet ook aan aangepaste wagens voor lich handicaps. Dus die bewaar ik zeker even ivm de handicap van zoon