Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hagelslag schreef:vroeger op ameland, tegenwoordig duitlsland.
momenteel mennen we niet zo vaak met de pony van mijn zusje maar ik gebruik ff mn shetlander;)
met mn shet kan ik momenteel niet de weg uit omdat hij toch ineens omdraaide zonder dat er iets was en alleen nog naar huis wou. daarom men ik nu eerst weer in de bak en over een tijdje weer buitenuit proberen.
wedstrijd rijden we met mennen niet.
wel een x meegedaan met de marathon op ameland en met minimarathons maar verder niet.
sander_lotte schreef:Nee ik ga niet vaak naar wedstrijden kijkenEnkel als een vriend/kennis meedoet of als onze club (Limburgse HaflingerVrienden) wedstrijden organiseert, maar tegenwoordig is dat niet meer echt. Afgelopen weekend heeft onze club het men-gedeelte van de Slipjacht in Wiemesmeer(Zutendaal) georganiseerd (http://www.slipjacht.be), daar was ik wel aanwezig.
vezzie schreef:hagelslag schreef:vroeger op ameland, tegenwoordig duitlsland.
momenteel mennen we niet zo vaak met de pony van mijn zusje maar ik gebruik ff mn shetlander;)
met mn shet kan ik momenteel niet de weg uit omdat hij toch ineens omdraaide zonder dat er iets was en alleen nog naar huis wou. daarom men ik nu eerst weer in de bak en over een tijdje weer buitenuit proberen.
wedstrijd rijden we met mennen niet.
wel een x meegedaan met de marathon op ameland en met minimarathons maar verder niet.
leuk