Wie doet er morgen nog meer mee met de jaarlijkse marathon in nijeberkoop ?
en wie gaan er allemaal kijken ?
Ik ben morgen weer van de partij en ga foto's maken !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Poeltje schreef:Xinix, je hebt de verkeerde link erbij gezet.
Dit is de goeie.https://picasaweb.google.com/1001502815 ... raton2011#
MelisXFeikje schreef:SaraSindy schreef:Ik heb helaas in beide linkjes geen foto's van ons ( Tandum ) kunnen vinden
Hopen dat er meer foto's komen!
Ik had jou gezien , met 'jack'voor op?![]()
En ik hoop ook op meer fotos
HelgaV schreef:Ik heb gister ook mee gedaan aan de marathon. Het was onze allereerste marathon. Ook voor de pony was dit de eerste keer. Maar we hebben ontzettend veel plezier gehad. Volgend jaar doen we zeker weer mee!!
@Xinix: je hebt een aantal leuke plaatjes van ons geschoten!! Zitten er nog kosten vast aan jou foto's?
MelisXFeikje schreef:SaraSindy schreef:Ik heb helaas in beide linkjes geen foto's van ons ( Tandum ) kunnen vinden
Hopen dat er meer foto's komen!
Ik had jou gezien , met 'jack'voor op?![]()
En ik hoop ook op meer fotos
Poeltje schreef:HelgaV schreef:Ik heb gister ook mee gedaan aan de marathon. Het was onze allereerste marathon. Ook voor de pony was dit de eerste keer. Maar we hebben ontzettend veel plezier gehad. Volgend jaar doen we zeker weer mee!!
@Xinix: je hebt een aantal leuke plaatjes van ons geschoten!! Zitten er nog kosten vast aan jou foto's?
Waren jullie diegene die met moeders aan het verkennen waren bij H2 en H5? Of vergis ik me nu?
SaraSindy schreef:Hahhaa ja XD
Die moest soms even wat doorlopen XD
En Jake moet wat meer trekken XD
maar ze staan pas 2 maanden in het tandum. Dus ze moeten nog veel leren! Ze zijn beide nog pas 4 jaar :D Dus ze doen het al super vind ik!