Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:Toeran bouwt ze, kun je ook je bestaande trailer laten ombouwen.
capopjekop schreef:Toeran bouwt ze, kun je ook je bestaande trailer laten ombouwen.
Stippies schreef:Marsman in Wijhe bouwt mentrailers op maat, heeft beide wat je noemt, voor 2 ponies maar ook 1 1/2 paards en nog veel meer.
Biancacoo schreef:wel iets om rekening mee te houden, zoals ook al in andere mentrailer topics geschreven is.
een 1,5 paards trailer is smaller als de meeste menwagens lang zijn,...gevolg is dat je koets aan beide kanten van de trailer behoorlijk uitsteekt...
Ik heb 1x gezien dat iemand de koets, trailer EN paard volledig in de kreukels had omdat er een tegenligger in vw busje op de koets die uitstak naast de 1,5 paards trailer geknald was...... echt vreselijk, daarom hebben wij gekozen voor een 2 paards trailer, dan steekt je koets niet uit, dus veel veiliger onderweg voor jezelf , en met name veiliger voor je paard, en dat lijkt me erg belangrijk, je paard die achter de koets staat, die kan geen kant op als er zoiets gebeurd..
Erpel schreef:Wij waren ook eerst aan het kijken voor 1.5 met koetsenframe. Daar kreeg ik te horen dat die niet echt in balans zijn en dus minder stabiel. Voor veiligheid hebben wij nu een tweepaardstrailer gekocht met koetsenframe.
KarinL schreef:capopjekop schreef:Toeran bouwt ze, kun je ook je bestaande trailer laten ombouwen.
Bedoel uit Leeuwen, Gelderland??
Deze zijn failliet. Ze zitten via van Sommeren in Leeuwen.
Ik heb met veel moeite mijn trailer terug kunnen krijgen, duurde bijna 4 maanden. Want ze zouden hem voor mij verkopen, alleen even over dekop gegaan.
Bewijs dan maar eens dat die van jou is!
Van Sommeren zouden het voortzetten. Nette mensen waar mee je goed kan overleggen.