Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carool schreef:Hey Sandrina
We vertrekken elke dag vanaf het terrein tegen over restaurant de wolsfhoek, manege de wolf, staartsestraat te Huijbergen.
Daar is ook de finish.
Op onze site staan een aantal adressen waar je kunt overnachten, met en zonder paard, en die moet ik nog bijzetten, maar in de rubriek met dank aan staat ook nog een adres bij de advertentei van de Heusche Bollaert, daar kun je ook overnachten met paard.
En mocht je echt willen kamperen, dan mag je ook met paard op het terrein zelf blijven slapen, er blijven ook andere deelnemers met hun paard bij ons op het terrein slapen.
Moet je alleen zelf een tentje of caravan meenemen om in te slapen, en iets om een stukje wei af te zetten voor je paard. ( overnachten bij ons op het terrein is gratis, er is alleen geen douchevoorziening, wel toiletten )
Zou erg leuk zijn als je mee doet.
ik hoor het graag.
groetjes carola
Florinde schreef:Wat jammer dat het helemaal in het zuiden van het land is. Ik woon bovenin Groningen en zal zoiets hartstikke leuk vinden, alleen is het echt te ver weg. Ik hoop dat je genoeg kandidaten krijgt en veel plezier.