Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lanouska schreef:als de verdeel sleutel van de dressuur en het springen er al wel op kan staan waarom die van het mennen dan niet?
zo ie zo vindt ik dat de hippiade mennen een beetje een ondergeschoven kindje is het krijgt minder aandacht als het dressuur en springen
wisanda2003 schreef:@ janouk Dank je voor de link! Ik had hem zelf niet gevonden.
Ik zag dat je bij haflingerweekend ook in ermelo start... Moeten we waarschijnlijk tegen elkaar aangezien jullie de enigste combinatie in het z zijn en ik als enige in het m
janouk schreef:haha ik had dan ook de KNHS site afgespeurd naar de verdeelsleutel en zo het reglement tegen gekomen.
Zijn er al startlijsten van het haflingerweekend?
Maar wij zullen wel in handicap rijden. Gezellig toch. Mij gaat het altijd om de winstpunten. Ik ben liever laatste met een winstpunt, dan eerste zonder winstpunt. hahahaTenminste als het geen kampioenschap betreft.
Dus jij mag winnen, als ik maar de winstpunten krijg. Nog 3 en dan mag Her Royal Badness naar de ZZ dressuur.wie had dat ooit gedacht van die blonde Maflinger? Wij in ieder geval niet.