Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjonniej schreef:Ik denk dat je grote problemen gaat krijgen mocht er onderhoud nodig zijn aan je wagen.
Ik ken dit bedrijf niet. Maar ik vind het erg belangrijk dat er service bij de wagens zit. Wat heb ik eraan als er iets kapot is en niemand kan het voor me maken? Of dat ik mijn wagen eerst naar Polen moet sturen en dan maar moet hopen dat hij weer in korte tijd terug is, gemaakt en wel?
Ik weet ook niet hoe de communicatie verloopt? Site lijkt gewoon door een Nederlander geschreven, maar als je contact opneemt met de firma; kun je dan nog steeds fatsoenlijk communiceren of moet je eerst een spoedcursus Pools volgen?
Oftewel, ik zou het risico niet nemen.
bettepet schreef:Hoi, de wagen die jij bedoelt, heb ik ontworpen en heeft hij geproduceerd en in zijn assortiment opgenomen. Ik was op zoek naar een lichte wagen, maar kon niks vinden. Mijn vorige wagen kwam ook bij hem vandaan en heb ik nooit problemen mee gehad. Ik ben toen dus met hem in overleg gegaan over wat ik graag wilde en heb een wagen ontworpen samen met mijn vriend. Bakker vond dit een mooie wagen en heeft hem voor mij geproduceerd en nu dus in zijn assortiment opgenomen.
Ik ben erg tevreden over de wagen!
Dennis schreef:Ik heb inmiddels meerdere mensen gesproken met een wagen daar vandaan en die zijn allemaal tevreden.
Vind de wagen ook super zitten (heb even proef gezeten bij iemand).
Zodra de KNHS weet wat ze willen wat betreft de spoorbreedte voor kleine pony's wil ik daar een wagen gaan bestellen is de bedoeling.
HTM schreef:Ik ga geen 5 weken wachten!!!!
heb die kar veel eerder nodig!
en dit stond in de e-mail van hun Levertijd 2 tot 3 weken.
en ik heb e-mails gestuurd op 7 en op 15 juni, en geen antwoord, ook met vragen over andere karren voor klanten van mij.
vind het vervelend als ik geen antwoord krijg, want ik kan mijn klanten dus ook geen antwoord geven, en die zoeken lekker verder, en willen niet in Polen kopen, zonder ooit iets gezien te hebben!
En wie bepaald wat veel geld is???
VanHuisUit schreef:Ik vind 2, 3 weken levertijd echt extreem snel hoor. Je hoort vaker dat mensen minimaal 2, 3 maanden moeten wachten op een wagen. Als je direct een wagen wilt hebben moet je hem gewoon in Nederland kopen, zien en meenemen.