Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
keona schreef:als je verzorgster naar de verzekering stapt en zegt dat ze een pony heeft en wilt door geven dat ze daar ook mee wilt gaan mennen,dan eten ze dat daar en word het genoteerd.als ze een ongeluk maakt doet ze geoon alsof het haar pony was.allesopgelost.succes
Crista schreef:En een buitenritje op jou paarden? (weet niet of dat kan met jou paardje, maar stel dat het wel zou kunnen)
senna21 schreef:Het is mijn indruk dat aangespannen rijden een groter risico heeft op de openbare weg, dan onder het zadel.
Neem maar eens een kijkje in dit topic.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=21&t=1428884&view=unread#unread
senna21 schreef:@ Evelli
Moeilijk om daar een standaard advies over te geven.
Ik zou dat alleen toelaten als ik weet dat het paard betrouwbaar is, de omstandigheden relatief veilig en ik vertrouwen heb in de vaardigheid van de verzorgster.
Ik zeg niet dat het niet kan. Risico's kun je nooit uitsluiten. Dat zou het leven ook heel saai maken.
Evelli schreef:senna21 schreef:@ Evelli
Moeilijk om daar een standaard advies over te geven.
Ik zou dat alleen toelaten als ik weet dat het paard betrouwbaar is, de omstandigheden relatief veilig en ik vertrouwen heb in de vaardigheid van de verzorgster.
Ik zeg niet dat het niet kan. Risico's kun je nooit uitsluiten. Dat zou het leven ook heel saai maken.
Dus je aanvaard ook het feit dat jij verantwoordlijk zal blijven? Dus ook jouw verzekering aangesproken kan worden?