maar ik vond dit al zo raar zitten, ik ben niet zo bekend met mennen.
zit dit goed?
er zitten zoveel frutsels aan alle kanten, bij andere lijkt het veel minder, moet er niet iets af?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chocobroodje schreef:Klopt, er zit een gedeelte van de broek aan het borst tuig. Volgens mij heb je het ingevet en verkeerd in elkaar gezetDe kant die wij zien op de foto zijn de gespjes van de broek. Die mag er dus helemaal vanaf. Dat gedeelte komt dus over de rug/kont te liggen. Volgens mij is het ook te groot maar dat is lastig zeggen met hoe het nu zit.
stef schreef:waar zien jullie de broek dan? Want bij de halsriem zie ik gewoon leidselogen zitten
kleinvosje schreef:Als je goed kijkt, zie je dat er een omgekeerde V in het bovenste stuk tuig om de hals zit. De linker tak van die V maakt een haakse hoek met een ander stuk tuig, ziet er zo uit: I_. Dat is het broekstuk dat nu dus achterstevoren op de pony ligt. draai het een halve slag en leg hem over de kont van het paard en je ziet dat het de broek is.