de titel zegt het al bij wie volgen jullie menlessen ik wil deze ook graag gaan volgen maar weet niet precies waar ik dit kan doenik woon zelf in Waalwijk iets in de buurt ??
ook thuis, van mn dressuur-rijinstructrice. Van de winter als het allemaal doorgaat in een binnenbak in Hoeven Groetjes, lacuna
Bij www.menschoolsoest.nlIk heb pas mijn eerste les gehad. Ik hoop komende week of anders volgende week weer les te hebben.
Ik heb les van Jan Peter van Hezel, voor mij nooit meer een ander! (hij geeft trouwens ook les aan de instructrice van Menschoolsoest ).
Dat weet ik, maar ik heb minder met Jan Peter. Ben blij dat ik in deze regio dus een ander heb kunnen vinden. Jan Bijeman staat ook op mijn lijstje.
ik heb me ingescheven bij een manege in loon op zandhoop dat ik snel bericht krijg waneer de lessen voor het mennen gaan beginnen
Belker schreef:Dat weet ik, maar ik heb minder met Jan Peter. Ben blij dat ik in deze regio dus een ander heb kunnen vinden. Jan Bijeman staat ook op mijn lijstje.Als ik toch elke week les zou kunnen krijgen van Jan Bijeman Die man snapt mijn paard zooooooo goed!
liberty schreef:@nagano, bij Jan Sars?ja als het goed is wel ik weet dat hij jan heeten de manege de duikse hoefis dat een goede ??????????????
Cheveyo schreef:Ik heb les van Jan Peter van Hezel, voor mij nooit meer een ander! (hij geeft trouwens ook les aan de instructrice van Menschoolsoest ).Ik heb dezelfde
ik les bij Gerard Leijten, in Merksplas, Belgie.Niet zo heel vaak, want daar is het een beetje te ver weg voor...Meestal gaan we een paar keer per jaar een paar dagen, dan overnachten we daar en neem ik een paar lessen...
Jaco Schoutenwaar ik tevens ook mijn koetsiersbewijs heb gehaald en waar ik ook regelmatig mee op rit ga.
lienepien610 schreef:Op de club in groepsverband en thuis af en toe privéles.Haha als ik de reacties lees van de anderen, dan is dit zo stom..! Op de club krijgen we om de week in groepen les van Arend Jan Hammink.Privéles krijg ik van Jan de Boer, bij wie ik groom op wedstrijden. En als ik thuis aan het rijden ben, helpt mijn moeder of mijn zus me wel eens