Waar heb je je hoed vandaan? waarom gekozen voor een hoed? En waarom dit type/kleur?
barst maar los, foto's zij natuurlijk welkom!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alle hoeden zijn dus te groot, als je al keuze hebt in diverse maten. Mijn moeder heeft er een touwtje aan gemaakt voor onder m'n kin, maar dat is eigenlijk ook geen gezicht en hij waait vaak alsnog af. Heb al diverse tips van mensen ontvangen, en ga daar maar eens mee aan de slag. Want het overkomt me iedere keer, vooral tijdens de vaardigheid, dat m'n hoed afwaait en dat geeft toch wat hilarische beelden. Mijn groom probeert dat zo veel mogelijk te voorkomen, door iedere keer als ik 'hoed!!!!' roep, snel een pets/duw bovenop m'n hoed te geven, zodat 'ie weer even blijft zitten.
Dat doe ik dus niet meer, alhoewel het vast een verschrikkelijk grappig gezicht was
Mijn eerste wedstrijd deed ik gewoon hetzelfde als onder het zadel met cap. Oke dat staat ook niet verkeerd, maar ik vind het wel erg leuk als je dat oude van vroeger terug kan brengen bij de dressuur. 

wat een onzin; waar zou hij dan wel goed voor zijn? Heeft 't hoedje niet als enige doel om het plaatje wat op te leuken en een nette indruk te wekken?
.

.
Ik wilde al een poos een chique hoed, hiervoor droeg ik de hoed die mijn groom nu opheeft. Met de vaardigheid wissel ik hem in voor de cap, er staat altijd wel een fan langs de kant die de caps zolang vast wil houden 
Ik rijd zelf nog met een cap in de dressuur, maar ik denk dat ik voor het volgende seizoen wel een hoed wil.