Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Wie doet de trainingen, betaalt alles zorgt voor paarden, wagens en noem maar op..
Ben nog geen groom tegengekomen die dat doet hoor..
Daarbij als wij onze groom waarderen is voldoende, moet je dan bij een eliminee je groom ook de schuld geven dat het fout gaat??
jouke_h schreef:Bij sommige mensen hoef ik dan nooit te groomen want als je die af en toe te keer hoort gaan tegen de grooms dan zou ik zeggen: doe het maar lekker zelf!!
Citaat:Daarbij als wij onze groom waarderen is voldoende, moet je dan bij een eliminee je groom ook de schuld geven dat het fout gaat??
ykja schreef:jouke_h schreef:Bij sommige mensen hoef ik dan nooit te groomen want als je die af en toe te keer hoort gaan tegen de grooms dan zou ik zeggen: doe het maar lekker zelf!!
Dat is zeker waar! Dan komt natuurlijk wel in beeld dat deze grooms niet betaald worden.
en laten we eerlijk zijn.
Wanneer er tegen je geschreeuwd wordt en je krijgt als dank een bed en wat eten dat zou ik ( en ik hoop toch heel wat met mij) heel snel stoppen!
En op zulke momenten vraag ik me ook altijd af hoe die mensen dan steeds weer aan grooms komen.
laten we zeggen dat soms de roem naar het hoofd stijgt
Echwel schreef:Daarbij als wij onze groom waarderen is voldoende, moet je dan bij een eliminee je groom ook de schuld geven dat het fout gaat??