Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Harald is een WouterxPygmalion en heeft o.a de eerste Oregon troffee in 1998 en de henstencompetitie gewonnen.
Hij is een paar jaar geleden verkocht aan een wedstrijdrijder die hem in 2-span wilde gaan uitbrengen en hem om die reden heeft laten castreren.
Erg jammer want zijn nakomelingen deden het erg goed en nadien hebben we weinig van hem vernomen.
Als hengst kon hij super gaan en ik heb vaak met een brok in m'n keel en tranen in m'n ogen van hem zitten genieten.
Lia_ schreef:Eerlijk gezegd schrik ik best van deze foto's, het was zo'n schitterend dier vroeger...
Dit postte ik op 10-03-04 om 20:30Citaat:Harald is een WouterxPygmalion en heeft o.a de eerste Oregon troffee in 1998 en de henstencompetitie gewonnen.
Hij is een paar jaar geleden verkocht aan een wedstrijdrijder die hem in 2-span wilde gaan uitbrengen en hem om die reden heeft laten castreren.
Erg jammer want zijn nakomelingen deden het erg goed en nadien hebben we weinig van hem vernomen.
Als hengst kon hij super gaan en ik heb vaak met een brok in m'n keel en tranen in m'n ogen van hem zitten genieten.
Lia_ schreef:Ben het wel met Prisca eens dat een tuigpaard niet op deze manier oud hoeft te worden.
Dit paard was vroeger goed getraind en dat is blijkbaar toch ergens veranderd onderweg, het is nu echt een sprietje met een onderhals en dat is op deze leeftijd moeilijk te corrigeren.