Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
slecht zou ik het niet willen noemen, maar waarom een zwaar tuig nemen als je ook een ligtere versie op kan leggen die ook stevig is, vandaar ook de kunststoftuigen, die wegen helemaal niets,, fijne bijkomstigheid is ook dat ze naar het schijnt makkelijker te onderhouden zijn.

mensport schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van Ideal persoonlijk vind ik de kussens een groot nadeel knoerthart! net als clever.
marrianne schreef:ik vind het er wel mooi stevig en robuust uit! Ik weet natuurlijk niet hoeveel het precies weegt.. Ik zie wel brancardbeugels om het lamoen aan te bevestigen vind het persoonlijk erg fijn en veilig

ga vooral niet aan jou kennis twijfelen! marrianne schreef:Ja je hebt gelijk hoor maar wij noemen dat stiekem altijd zo voor het gemakga vooral niet aan jou kennis twijfelen!
, hoop alleen dat je eraan denkt als je ooit een tuig koopt of verkoopt. Anders kom je voor vreemde verrassingen te staan
.mensport schreef:Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van Ideal persoonlijk vind ik de kussens een groot nadeel knoerthart! net als clever.
voordeel van jou sulky dat hij toch makkelijk uit elkaar kan