[AR] SGMW outdoor 2009 N.a.v. het vorige

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elan_GV

SGMW outdoor 2009 N.a.v. het vorige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 22:54

Omdat het vorige topic wat is doodgebloed even een nieuwe
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=21&t=1050189

We zijn vandaag naar Bronneger geweest. Dressur ging bagger 166, 182 en 189. Bleek later een van de leidsels niet door de voorste ring te zitten.. |(
Vaardigheid waren we snelste en foutloos. Tijdrit natuurlijk geen fouten gemaakt.
Uitslag van de marathon hebben we niet afgewacht, ging niet helemaal goed en omdat de dressuur al niet perfect was.

Hebben jullie de PRACHTIGE voorkant van het boekje ook gezien?? :D

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:21

Als je wat toe te voegen hebt kun je volgens mij gewoon in het andere topic posten. ;)

Elan_GV schreef:
Uitslag van de marathon hebben we niet afgewacht, ging niet helemaal goed en omdat de dressuur al niet perfect was.
Een wedstrijd is voor mij een plek waar je je sportief kunt meten met jezelf en tegenstander. Daarnaast is het ook voor veel mensen een sociaal gebeuren waar je mensen treft die met het zelfde bezig zijn.
Een wedstrijd is dan ook een proces dat afgesloten wordt met de prijsuitreiking.
Ik vind het van weinig respect voor je mederijders als mede voor de organisatie getuigen om vroegtijdig te vertrekken als de resultaten niet helemaal zijn wat je zelf gehoopt had.
Het zijn vaak de zelfde menners die dit doen en volgens mij wat missen in hun wedstrijd-beleving.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:33

Mea culpa, ik ben ook vroeger vertrokken :D
Maar heb dochter achtergelaten en die is naderhand door hubs weer opgehaald

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:36

Echwel schreef:
Mea culpa, ik ben ook vroeger vertrokken :D

Voor de zwakkeren in de samenleving en hen die een goede reden hebben wil ik wel een uitzondering maken... :D

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 12:37

Nou, we waren de schokdraad vergeten en dan vind ik het fijner om de pony's die zo hun best hebben gedaan gewoon naar huis te brengen. Daar lekker onder de slang gezet en dan nog even lekker in de bak.. We moesten een uur rijden, dus we zijn lekker gegaan.

Normaal gesproken blijven we ook wel.

En sociale contacten hebben we genoeg hoor.. :+

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 12:46

Oh, nog even dat andere forum even.. Ik wilde een bericht plaatsen, maar dan moest ik eerst met een moderator overleggen om aan te tonen dat ik nog waarde toevoegde aan het vorige topic. Dit leek me handiger.

BlackDevils, maar jullie hebben ook gereden?

edit: typfoutje
Laatst bijgewerkt door Elan_GV op 03-05-09 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:47

Ik begrijp de excuses ook wel maar dat mag voor mij nog niet de doorslag geven. Als het even kan breng ik de pony's tussendoor ook naar huis of laat ze meenemen.
En lukt dan niet dan mogen ze de volgende dag wel weer de wei in.

Ik vind het in ieder geval geen excuus want je weet waar je aan begint voor je je inschrijft.

Elan_GV schreef:
BlackDevils, maar jullie hebben ook gereden?
We hebben er inmiddels al weer twee wedstrijden op zitten :j

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 12:54

En dan kies je dus om naar huis te gaan..

Wij hebben er nu ook twee wedstrijden op zitten.

Heb je de mooie voorkant van het boekje ook gezien? :D

BlackDevils

Re: SGMW outdoor 2009 N.a.v. het vorige

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:57

Nee, ik ben niet in Bronneger geweest.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 13:32

Jammer, mis de de mooie voorkant, onze hafjes stonden er op..

We waren vorig jaar 1e daar. Vind het wel echt een geweldige omgeving!

We vlogen trouwens door de vaardigheid!! Dat ging super goed. 8-) Had bij 2 poortjes even mijn twijfels, maar het ging goed. Jaques Poppen, die na ons moest, schreeuwde nog naar ons dat het zo'n goed rondje was!! haha

Heb nu al weer zin in de volgende wedstrijd.. Eerst woensdag maar weer naar het bos, trainen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:27

Ach dan heb je denk ik de mooie foto die de organisatie voor iedere deelnemer had niet gekregen.
Mooi gebaar van een geweldige organisatie op een bijzonder mooie dag..

En eehhh wij hebben ook de pony's naar huis gebracht en zijn weer teruggereden...

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 14:36

De foto hebben wij wel hoor. Even een vriend gevraagd om deze mee te nemen..

Vorig jaar kan ik me herrinneren dat wij toen ook een foto voor een ander hebben meegenomen. Die waren toen ook weg gegaan. Ik geloof zelfs 2

Ik moet zeggen dat ik het altijd wel leuk vind om nog anderen te zien, maar jah ben niet alleen natuurlijk.

Hoe hebben jullie gereden? Tenminste nr 1450 stond wel op de lijst ;)

Ze zijn denk ik met de uitslagen bezig. Op startlijsten is de startlijst er in ieder geval af. Hopen dat ze hem aanpassen aan uitslagen

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:45

Uitslagen komen gewoon op hoefnet net als alle andere uitslagen.
Als de uitslagen er eenmaal zijn zijn ze er niet meer mee bezig denk alleen dat hoefnet in Duitsland zit

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:52

Als je eerder vertrekt, heb dan in ieder geval het fatsoen je af te melden bij de organisatie.

Het was een mooie wedstrijd, maar helaas heeft niet iedere rijder even veel respect voor de vrijwilligers zo'n dag. :x

Maar goed wij hebben een heel goed geheugen en betreffende persoon is een persona non grata in Bronneger en zal volgende jaren niet aan de start mogen verschijnen.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 14:56

Kijk dit is nieuw voor mijn. Ben dan ook nog een beginner. Bronneger was vorig jaar mijn eerste wedstrijd.
En dit is het eerste jaar klasse 3.

Hoefnet.nl?

13 april Rijssen
2 mei Bronneger
27 juni Gaasterland
11+12 juli Leek
24 juli Driesum (wilde wedstrijd)
1 aug Zweelo
8 aug Kubaard
5+6 sept Zuidwolde (noordelijke. kamp.)

Oeh, Leek!! Heb er zin in, mooie waterbak zo van die heuvel af!! Gassen met die hap!!

Vind de marathon het leukste onderdeel, dat heb je wel in de gaten.. Vind Driesum ook geweldig.

Ik vind de sfeer trouwens ook altijd super.. heel anders dan op een dressuurwedstrijd.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:05

Uitslag staat nu op startlijsten.nl

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:07

manie schreef:
Als je eerder vertrekt, heb dan in ieder geval het fatsoen je af te melden bij de organisatie.

Het was een mooie wedstrijd, maar helaas heeft niet iedere rijder even veel respect voor de vrijwilligers zo'n dag. :x

Maar goed wij hebben een heel goed geheugen en betreffende persoon is een persona non grata in Bronneger en zal volgende jaren niet aan de start mogen verschijnen.

? En dat baseren jullie op welke gegevens?? Ik weet dat van wie we vorig jaar de envelop en foto's hebben meegenomen, omdat ze eerder weg waren gegaan, dat die dit jaar weer aan de start waren??

Ik weet trouwens niet eens zéker, ík ben niet terug gegaan, misschien mijn buurman zelf wel..

En dat getuigd niet van geen respect naar de vrijwilligers. Mijn buurman en ik bedanken elke keer de mensen als we mogen starten of als we een hindernis hebben gehad. En dat is niet omdat het plichtsbesef is, maar omdat we oprecht bedanken omdat ze de hele dag er maar weer staan.
Ik help ook als vrijwilliger mee op de wedstrijden hier in de buurt en het maakt me echt niet uit gaan die mensen weg, ik doe het omdat ik het gezellig vind en hart voor de paardensport heb.

En 'bedreigen' dat je moet blijven omdat je anders niet meer mee mag doen?? Beetje vreemd gedrag vind je niet?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:12

Nee eerder weg gaan vind ik niet netjes, maar betekent niet dat we mensen niet meer laten starten.
Je hebt mijn tekst dus niet goed interpreteerd.

Een grote bek richting onze mensen echter wél.
En dat baseren we op de terugkoppeling die we van onze vrijwilligers krijgen.

En het is geen 'bedreiging' we willen gewoon een leuke wedstrijddag voor iedereen.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:16

Euh... 126,03...

Hoeveel winstpunten hebben we dan?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:18

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:30

Dat is ook niet leuk, we doen het voor ons plezier..

Ik heb gister alleen maar leuke dingen gehoord.

We hebben bij het uitrijden van hindernis 6 per ongeluk het paaltje bij de uitgang niet geraakt, maar het pijltje haakten we net achter en knapte er af.. :o oeps.. Ik keek achterom en geloof dat ze er wel om konden lachen.

Zag dat iemand met het rijtuig was omgevallen?? Verder wel alles goed met die mensen en paarden?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:33

Ach Manie da's inderdaad nie netjes nie, vrijwilligers die daar de hele dag aan het werk zijn om ons een leuke dag te bezorgen..voor een lunchpakketje en een bossie bloemen....

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:37

Echwel schreef:
vrijwilligers die daar de hele dag aan het werk zijn om ons een leuke dag te bezorgen..voor een lunchpakketje en een bossie bloemen....

Toch mooi dat dat nog kan en tekenend voor de mensport. Helaas langzaamaan wel aan het veranderen...

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:39

Mede doordat veel menners niet meer de hoffelijkheid hebben om te blijven voor de prijsuitreiking en even de vrijwilligers te bedanken.
Eerder een grote mond heben omdat zij iets niet kunnen/fout gereden zijn enz enz...

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:45

We kunnen het soms wel eens zijn... :D :D