Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VeraPopeye schreef:Iemand zei dat omdat ze dan dus in een andere gang lopen en ze bij elke galoppas in een ruk de kar meetrekken ofzoiets.
tuffi schreef:VeraPopeye schreef:Iemand zei dat omdat ze dan dus in een andere gang lopen en ze bij elke galoppas in een ruk de kar meetrekken ofzoiets.
Dat zou dan ook zo moeten zijn in draf.
Als de wagen eenmaal snelheid heeft rolt die wel door hoor.
Maar goed, wie argumenten heeft om het tegendeel te bewijzen, laat maar horen...
Citaat:Galop zijn galopsprongen en draf is gewoon beentjes onstebeurt neerzetten. Dus het verschil zou er wel kunnen zijn.
Verder heb ik ook amper verstand van het hele mengebeuren dus daarom dat ik het even vraag. Zijn er ook nog andere (belangerijke) dingen die ik niet/wel moet doen bij het mennen?
ccathalijne schreef:Citaat:Galop zijn galopsprongen en draf is gewoon beentjes onstebeurt neerzetten. Dus het verschil zou er wel kunnen zijn.
Verder heb ik ook amper verstand van het hele mengebeuren dus daarom dat ik het even vraag. Zijn er ook nog andere (belangerijke) dingen die ik niet/wel moet doen bij het mennen?
Ik denk dat je daarvoor toch even instructie moet vragen.....
VeraPopeye schreef:Hoe bedoel je? Over de verschillende gangen ofso?
Haha ik schaam me zo dat ik het verkeerd kan zeggen