Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mo_I_Rana schreef:Helemaal niet!
Dat diertje hoort nu nog helemaal niet te werken. Zo'n jong dier hoort op een weide te spelen met zijn vriendjes en alles te verkennen.
Wanneer men nu al een kar achter dat paard zet mag je er zeker van zijn dat je het dier gewoon kapot maakt! Het dier is nog niet eens volgroeid!
Ik zou toch eens de nieuwe eigenaren contacteren, want moest dit met een van mijn paarden gebeuren neem ik het dier gewoon terug in mijn bezit.
helemaal niet om dan al aan het werk te gaan..
jesterlover schreef:Vind dit idd erg jong!
Dravers worden met anderhalf beleerd voor een sulky (Deze is veel lichter dan een gewone kar) en gaan vaak daarna nog de wei in om te groeien enz..
Maar anderhalf vind ik not donehelemaal niet om dan al aan het werk te gaan..
cheyentic schreef:jesterlover schreef:Vind dit idd erg jong!
Dravers worden met anderhalf beleerd voor een sulky (Deze is veel lichter dan een gewone kar) en gaan vaak daarna nog de wei in om te groeien enz..
dravers weer op de wei?? nou als ze goed zijn echt niet hoor, maar het is niet voor niks dat die op zijn op hun 6de..
cheyentic schreef:jesterlover schreef:Vind dit idd erg jong!
dravers weer op de wei?? nou als ze goed zijn echt niet hoor, maar het is niet voor niks dat die op zijn op hun 6de..
maaikj schreef:dravers weer op de wei?? nou als ze goed zijn echt niet hoor, maar het is niet voor niks dat die op zijn op hun 6de..
)