[AR]Wat kan ik vragen voor deze wagen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

[AR]Wat kan ik vragen voor deze wagen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 00:37

Hallo allemaal ,

Ik ben van plan om m'n 4 wielige kar te koop te zetten omdat hij niet geschikt is voor mijn kleinste shet (wel voor de grotere van 1.10 m)
Maar ik heb geen flauw idee wat voor prijs ik zou kunnen vragen.
Toen ik hem kocht was hij een keer of 3 gebruikt (dus eigenlijk nog z.g.a.n.) zelfs heb ik hem ook maar een keer of 5 a 6 gebruikt omdat de kleinste er niet voor kon en wegens omstandigheden)
De kar is dus geschikt voor een pony van ong. 1.00 m tot zo'n 1.30 m.
Hij is nog in hele goede staat , en kan ook gebruikt worden om 2 span te rijden , ook de lange boom voor 2 span en de trekboompjes zijn erbij.
Hij is niet geremd. Er zit een opbergvakje onder de zitting.
Zelf zat ik te denken aan min. € 500 a € 550 gezien de prijs die ik toen voor heb betaald en dat de wagen dus nog steeds erg weinig gebruikt is. Is dat een beetje goede richtprijs of zit ik te hoog of juist te laag ?
Ik wil nu gaan kijken voor iets van een marathonwagen o.i.d. die wel geschikt is voor m'n ukkepuk. Maar in ieder geval niet eerder dan dat ik deze kwijt ben. Anders zit ik dalijk met 2 wagens.
Afbeelding

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:55

Ik denk dat je wel redelijk zit met die prijs.
De wagen toont trouwens wel groter dan je omschrijft.

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:58

Heej zo'n karretje heb ik ook,maar die van mij is al 'n oudje,ik heb 'm vorig jaar winter gekocht,en ik moest d'r 200 euro voor betalen,maar dat was dan ook 'n opknapper,m'n vader heeft er nieuwe bodempjes ingezet enzow,en die van mij heeft aan de voorkant,waar jeje voeten zeg maar tegenaan kan zetten,ronde vormen bovenop...ik ga nu n beetje oftopic geloof ik,maar ik denk dat 500 euro wel n goeie prijs is hoor

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:05

Lijkt mij een prima prijs, meer kan je er denk ik niet voor krijgen hoor. Het is trouwens wel vaak moeilijk om zo'n wagen te verkopen gezien de meeste mensen die een shetwagen zoeken er niet veel voor willen geven en ook wel op een lelijke platte kruiwagen met lamoen gaan zitten. Een serieuze menner geeft het er vast wel voor.

Doris_Lies
Berichten: 135
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:51

ik denk wel dat je hem een euro of 500 kan laate koste Bloos

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 13:53

Eeuhm ik vind € 100 wel een mooie prijs, dan kom ik hem vanmiddag nog ophalen Knipoog
Ik denk dat de prijs die jij noemt heel reeel is, dit model is erg fijn.

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:21

Zo op de foto te zien is het niet zo bijzonder eerlijk gezegt.. Bloos Ik weet ook niet hoe het hout eraan toe is.. En of het buiten gestaan heeft al die tijd..?
Als ik het zo op de foto zie.. 250/300 euro..

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 14:22

gabyfedde schreef:
Eeuhm ik vind € 100 wel een mooie prijs, dan kom ik hem vanmiddag nog ophalen Knipoog


Hahaha ik ook.. Tong uitsteken:P (bij wijze van spreken.. Knipoog)

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 15:52

Het hout was nog in hele goede staat. Nergens plekjes of wat dan ook.
Maar hij is ondertussen vorige maand verkocht voor € 450 Haha!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 19:06

leuk dat die verkocht is! je hebt er ook nog een mooie som voor gekregen

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 22:38

Dat vond ik ook al ! Leuk begin voor de nieuwe wagen. Haha! Nog even doorsparen en dan ben ik er (hoop ik Schijnheilig ) Nog wel even bij paard & koets kijken voordat de beslissing gemaakt word , maar ik heb al een paar leuke wagens op het oog.

Doris_Lies
Berichten: 135
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:49

wat dag je van 700 eur

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 14:07

Doris_Lies schreef:
wat dag je van 700 eur


Lijkt me een heel leuk bedrag Haha! Maar zoals ik al zei , het wagentje is vorige maand al verkocht.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:22

Ik wilde net nog gaan reageren, ik dacht rond de 450 euro, dat zou wel leuk bedrag zijn Lachen. Maar fijn dat ie inmiddels verkocht is Lachen. Succes met zoeken naar een andere kar!

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:42

Doris_Lies schreef:
wat dag je van 700 eur

Bloos! Niet te hopen dat meer mensen dat denken, anders is er helemaal niet mee fatsoenlijk aan een wagentje te komen... Bloos Niet banketstaaf bedoeld overigens.. Lachen

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 22:35

Manuutje1990 schreef:
:oo Niet te hopen dat meer mensen dat denken, anders is er helemaal niet mee fatsoenlijk aan een wagentje te komen... Bloos Niet banketstaaflig bedoeld overigens.. Lachen


Ah als het wagentje er naar uitziet , kan je het er best voor geven , maar je ziet tegenwoordig ook heel veel "luciferdoosjes op kruiwagenwielen Knipoog " waar de mensen dan nog € 300 Bloos! of meer voor vragen. Ik ben momenteel aan het overwegen om een nieuwe te kopen omdat er 2de hands gewoon niets te krijgen is voor een shet van 89 cm wat er dan ook nog leuk uitziet. En al helemaal niet als je ook nog een geremde wagen zoekt.

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:07

Shayla schreef:
Ah als het wagentje er naar uitziet , kan je het er best voor geven , maar je ziet tegenwoordig ook heel veel "luciferdoosjes op kruiwagenwielen Knipoog " waar de mensen dan nog € 300 Bloos! of meer voor vragen. Ik ben momenteel aan het overwegen om een nieuwe te kopen omdat er 2de hands gewoon niets te krijgen is voor een shet van 89 cm wat er dan ook nog leuk uitziet. En al helemaal niet als je ook nog een geremde wagen zoekt.

Hahah, liciferdoosje op kruiwagenwielen.. Tong uitsteken Maar je hebt wel gelijk..

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 02:30

Ik heb er nog wel een staan, en nog geremd ook ! Heel geschikt voor een shet, maar ja... iedereen schijnt tegenwoordig te denken dat alles maar voor niets moet ???
@ Shayla .. wat gaat de nieuwe ongeveer kosten denk je ?

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 15:39

lageveld schreef:
Ik heb er nog wel een staan, en nog geremd ook ! Heel geschikt voor een shet, maar ja... iedereen schijnt tegenwoordig te denken dat alles maar voor niets moet ???
@ Shayla .. wat gaat de nieuwe ongeveer kosten denk je ?


Degene die ik tot nu toe gezien heb kosten € 1800 tot € 1950 en lijken allemaal een beetje op elkaar. Ze zijn wel helemaal nieuw , maar ik vind het toch een hele prijs.
Wat voor een wagen heb jij dan staan ? En heb je ervoor mij misschien een foto van ? En wat vraag je ervoor ?

Wagens zijn nu eenmaal duur , maar soms zie je echt hele mooie wagens bijv. op marktplaats en dan staat er een bod onder dat je zoiets hebt van waar slaat dit op. Dan is de vraagprijs bijv. € 1500 en dan word er een bod van € 500 op gedaan.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:08

Wat ik heb staan is beslist geen maranthonwagen, maar wel uitzonderlijk licht. Hangt dus een beetje van het doel af waarvoor je de kar wilt gebruiken. Hoef niet eens 1000 euro te kosten Lachen

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:17

lageveld schreef:
Wat ik heb staan is beslist geen maranthonwagen, maar wel uitzonderlijk licht. Hangt dus een beetje van het doel af waarvoor je de kar wilt gebruiken. Hoef niet eens 1000 euro te kosten Lachen

Heb je er een foto van..?

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 00:29

Ik ben op zoek naar een leuk , mooi , net wagentje om recreatief mee te rijden. De reden dat ik een geremde zoek is dat we hier erg veel dijken in de buurt hebben. Dus het is meestal dijk op en dijk af. Met m'n tinker rem ik niet vaak bij , maar met m'n shets vind ik het toch wel een prettig idee om bij te kunnen remmen.
Maar heb je misschien een foto ervan ?

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:04

Ik lees dit nu pas en zal morgen proberen er een foto van online te krijgen.
De foto van dit topic... die richtprijs lijkt me zelfs wat aan de lage kant. De kar ziet er zo te zien prima uit.
Lonneke heeft ook nog een dergelijke kar te koop trouwens, alhoewel... die is ook nog van mij Haha!

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 23:48

Oke, laat je het horen zodra je de foto neerzet ? En heb je misschien ook een foto van de andere wagen ? Of moet ik daarvoor bij Lonneke zijn ?
In ieder geval alvast bedankt !

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 00:29

Voor die andere kar kun je inderdaad beter even bij lonneke informeren. Die heeft er namelijk al het een en ander aan verspijkerd heb ik begrepen Lachen
Oftewel, ik heb momenteel geen idee hoe de wagen er nu uitziet. Is gewoon in goed vertrouwen gegaan allemaal en de wagen staat nu bij haar.