[AR]Paard laten beleren:kosten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

[AR]Paard laten beleren:kosten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 21:10

Vanwege mijn hernia ben ik vooropig niet in staat om danno zelf te beleren voor de wagen.
Ik zit er dus over te denken om hem maar laten te beleren, vind het niet leuk maar ik wil ook graag verder. Nu is het nog mooi weer kan hij misschien op de eventuele stal buiten blijven(goedkoper?) .
Als het straks weer winter is heeft ie een dikke vacht, is het koud en zal hij op de trainingsstal op stal moeten(ervan uitgaande dat ik dan nog steeds niks kan) dat betekend weer scheren en dekens kopen, danno heeft het bloedheet op stal nu hij een nog dikkere vacht krijgt omdat hij s'winters gewoon buiten loopt.

Ik heb een stal in mijn hoofd maar zal eens van jullie wat kosten willen horen. Ik ga ervan uit dat ze ong een maand nodig zullen hebben aangezien Danno al wat basis heeft en vrij cool is en snel leert.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:35

meestal wordt varieerend zo'n 100 euro per week tot 200 euro per week gerekend.
meestal dat ze per week kijken,sommige paardjes zijn met een week al voor de wagen,andere hebben 6 weken nodig.
mijn pony hebben ze 5 dagen zelf gedaan,daarna heb ik nog 14 dagen zelf gemend met hulp van instructeur,dus ik was zo'n 2 en een halve week beleerkosten kwijt...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:13

3 weken in vol pension geweest + beleren = Fl 375
Mede omdat het een kleine pony was. Meen dat het anders 75 FL duurder was.

Overigens was het zo dat ze bij hun iedere dag een uur trainde ongeveer.
1e week voor de sleep
2e week voor de kar op het terein
3e week voor de kar buiten

3 weken was het kortst. Gemiddelde was 4. 'slecht' lerende paarden 5 weken... Langer deden ze niet want dan was het 'hopeloos' Haha!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:09

hey kim,
geld dat altijd dat het kortste 3 weken is. Jij hebt het bij cor laten doen he. Die van mij kan namelijk al voor de sleep heel goed. Heeft twee keer voor de kar gestaan en de laatste keer ging het fout. Ga nu dus weer overnieuw beginnen, maar als ik niet verder kom gaat ze ook naar cor. Wil niet dat het fout gaat deze keer. Vind die 375 trouwens wel meevallen, maar ja die van mij is wat groter dus is dan waarschijnlijk 450. Hm wel ff hendig dat ik nou ook ff iets weet van de prijzen bij hem.
Mocht je trouwens helpen of zo of wilde hij er niemand bij hebben? Vind ik eigenlijk ook wel belangrijk.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 22:25

Wij hebben ze laten beleren bij Onder de Kastenje in Kootwijkerbroek. Ze hebben daar een maand gestaan (paard en een pony). De kosten wat die waren weet ik niet zo precies, maar wil het wel voor je nazoeken Lachen