Gezakt....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:54

Ja of hier in Hoorn! Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 16:09

Wat raar? Omdat je je paard veilig wilt vervoeren zakken? Sjonge jonge, naja, ik mag dus 27 augustus voor mijn B, en dan daarna voor mijn E es een keertje, heb sowieso geen paardenhangertje, dus dat scheelt, of zou ik binnen vijf minuten over mijn paard beginnen. Je kunt ook zeggen (en dat moeten ze heel positief opvatten): meneer, u leidt me af, ik moet me concentreren. Geen gezeik meer....

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:10

Jeetje, wat zonde, Kim!

Ik vind dat je het echt moet treffen met een examinator, 't is al net als met juryleden *LOL* *LOL* .

Ik had het dus wel echt getroffen en die man wist me aardig op mijn gemak te stellen.
Ik had ook verteld dat ik het voor mijn paard nodig had en hij deed er helemaal niet banketstaaf over. Hij vroeg wel of ik al een tijd zonder E-rijbewijs had gereden en tja, dat kon ik niet ontkennen.
Het ging bij mij niet echt super, was bijna de remproef vergeten door de zenuwen en nam nog een stoepje mee, maar toch geslaagd, omdat ik een goed verkeersinzicht had en wist waar ik mee bezig was.
Ik kon die man wel zoenen en dat vertelde ik hem ook *LOL* *LOL* *LOL*

Ik hoop voor je dat je volgende keer wel een aardige examinator hebt die geen pestbui heeft, dat scheelt een stuk...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:53

Wat balen zeg!!! Volgende keer beter en misschien was het wel niet vanwege je paard...maar omdat je bij de tandarts werkt, Pling misschien had die vent net een wortelkanaal behandeling gehad ofzo *LOL*

Afbeelding