kledingsadvies ivm trouw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marieke84

kledingsadvies ivm trouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 18:31

morgen moet ik naar een trouwfeest, nogal een chique gedoe Boos! we moeten in smoking gaan, allé, mijn vriend toch Knipoog
Ik ben iemand die zich nogal kleed in kleren die vooral gemakkelijk zitten, dus dit is voor mij iets heel nieuws.
Ik had een mooie donkergroene jurk gevonden tot juist aan onder de knie, en daaronder een schoentje, de mensen zeggen dat het brons-kleur is, ik vind het meer zilver met een paarse schijn, hopelijk weten jullie wat ik bedoel
EN nu komt het grote probleem: mijn melkflessen eronder!
bruinen zonder zon is geen optie, mijn benen kleuren oranje, dus dat wou ik echt niet. Mijn vraag nu: ga ik gewoon met mijn witte benen bloot of doe ik toch beter een nylonkous ofzo eronder? En welk kleur dan?

wie kan deze modekluns een paar tips geven?
Laatst bijgewerkt door marieke84 op 19-09-08 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Re: kledingsadvies ivm trouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:32

als je dichte schoenen hebt, gewoon dunne panty`s aandoen

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 18:34

welke kleur moet ik dan? Ik denk dat zwart niet bij mijn schoenen past?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:36

gewoon een kleur die iets donkerder dan je huid is, kan je gewoon bij de hema kopen, doe ik ook altijd met die melkflessen van mij! en nee geen zwart

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 18:39

dan komen we bij het volgende dilemma: heeft iemand tips voor iemand die nooit geen nylonkousen heeft aangedaan? Haha!
ik ben zo'n kluns voor die dingen, ik weet zeker dat ik ze al kapot krijg voor ik ze aanheb Bloos
tips om ze te gaan kopen? bestaan er verschillende soorten?

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:43

Ik ben zelf ook nogal een modekluns, dus waarschijnlijk zou ik in jouw geval een speciaalzaak opzoeken waar ze me kunnen adviseren. En ik zou dan mijn schoenen meenemen, denk ik.

Aantrekken doe ik met handschoenen, van die plastic chirurgendingen (tip van mijn moeder).
En koop meteen 2 paar panty's, voor als je er toch een kapotmaakt Knipoog

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:50

Je moet wel je eigen been kleur aan houden, maar dan 1 of 2 tinten donkerder.
Voor advies zou je naar een speciaalzaak kunnen gaan, maar daar zijn de panty´s wel duur!
Je hebt matte en glimmende panty's, hier moet je gewoon een kijken wat je zelf moet vind.

Trek je panty´s aan met dunne handschoenen, gewoon van die dunne wolle handschoenen.
Neem in je tas een potje blanke nagellak mee, kleine gaatjes, beginnende ladders kun je met nagellak aanstippen. Ze moeten dan wel op niet zichtbare plekken zitten, anders wordt het lelijk Knipoog
En neem voor de zekerheid een extra panty mee..

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 18:54

mijn kleed is wat glanzend, neem ik dan best ook glanzend of mat?

potje nagellak staat op mijn boodschappenljstje van morgen Vork

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:30

Heb geen tips maar ken je probleem. Ik laat echt geen panty heel. Binnen 5 minuten ladders. Ik kies altijd maar een broekpak voor zulke gelegenheden. En ben altijd dankbaar als de spijkerbroek weer aanmag.

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:33

ik zou een matte panty nemen. Dag oogt wat rustiger.
En nog een tip: je kunt het beste een (onder)broekje over je panty aandoen, dan zakt ie niet af.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:45

Gewoon idd voor die ene keer langs de hema.. Daar kosten ze rond de 4 euro geloof ik. Zelf heb ik van de zenuwen een keer 3 kousen kapot getrokken, dus als het even zonder panty kan ga ik daarvoor. Mijn benen zijn ook altijd spierwit. Zo is het nou eenmaal, en anders wordt het niet Knipoog

Persoonlijk zou ik voor een matte panty gaan. Vaak neem ik ze een paar tinten donkerder, en ook een maat groter. Die figuurcorrigerende van de hema zijn wel fijn. Houden alles mooi op zijn plek Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:48

Ik zou ook voor een matte panty gaan. Niet te dik want dat wordt weer te warm.
Ik draag zelden pantys maar als ik ze draag heb ik geen last van ladders of problemen met aantrekken. Extra meenemen is altijd handig.
En danneke80, wat slim!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:34

ik neem mn panty (Als ik ooit zo'n ding draag) ook altijd net ietsje donkerder dan mn huiskleur, en meestal 2 maten groter, dan zakt ie minder af bij mij.
en inderdaad, een boxer er overheen en dan zakt dat ding geheid niet meer af!.

succes ts Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:49

Zeker een boxer aan idd. Zit zo'n ding toch net iets fijner (al vind ik ze nog steeds niks Haha!).
Wel goede tip van die chirurgen handschoentjes. Voor als ik ooit nog eens zo'n onding aan moet Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:55

nog een tip: even je handen onder de kraan en met natte handen je panty's aantrekken. Dan maak je met je nagels geen haaltjes in je nieuwe kousen!

Persoonlijk vind ik dunne, glanzende panty's altijd mooi en chic. Je benen lijken gladder.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:00

Ik zou persoonlijk voor een panty met een lichte glans kiezen. Als je een open schoentje hebt zijn er ook panty's zonder teentje erin.
Hoe dunner de panty des te groter de kans dat je hem kapot trekt dus als beginner niet te dun gaan.
Zelf doe ik gerust meer dan een jaar met een panty. Mijn tip is om niet te goedkoop te kopen die hebben vaak een wat mindere kwaliteit. Verder liever te groot dan te klein kopen en als hij afzakt gewoon een onderbroek eroverheen.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 06:51

Koop een iets duurder merk panty en niet van die hele goedkope want dan zie je echt de panty en dat is niet mooi.
De duurdere panty's hebben moiere tinten en glanzen ook een beetje.
Geen overdreven donkere kleur pakken want dat ziet er ook heel raar uit als je armen en gezicht heel bleek zijn.
Gewoon een lichte bruinige kleur en dan komt dat helemaal goed.
Met melkflessen zou ik niet doen, dan benadruk je alleen maar je benen en niet die mooie jurk.

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 09:13

wat een handige tips allemaal, dank je wel Haha!
ik ga straks shoppen en met al het goeie advies hoop ik de juiste mee te nemen!

ik hoop maar dat ik het niet verknal vanavond, ik ben daar zo goed in Bloos

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:23

Als je kleed glanzend is, dan zou ik idd ook gaan voor de matte panty. Anders wordt het nogal snel overdone allemaal Nagelbijten / Gniffelen
Veel succes allsinds! Ik ben ook iemand die zelden een panty aankrijgt zonder ze in stukken te scheuren. Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:52

wat ook nog kan helpen is je teen nagels goed kort knippen anders kan je blijven haken met aantrekken.
Boxer erover doe ik ook altijd.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:54

En koop er sowieso 2 voor eventuele ongelukjes en een potje blanke nagellak, om een laddertje te kunnen verhelpen.

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 11:31

alles is dus goed verlopen, dankzij al de nuttige tips! Dus bedankt aan iedereen!!! Haha!
ik ben met 1 paar de avond rondgekomen zonder gaten of scheurtjes en toch heel de avond staan dansen. De tip met de onderbroek erover was echt super!

bedankt Pling