Gisteren tot 8 uur overgewerkt, Reedt lekker op me gemakje naar huis in de auto.. sigaretje opsteken.. Asbak was vol dus gooi sigaret uit het raam,er komt wind me raam binnen dus de brande sigaret vliegt op de achterbank.. Ik draai me arm naar de achterbank toe...
en vanaf toen was het BOEM!
Ik zat tegen een lantaarnpaal ofzoiets aan.. raam aan mijn kant klapt eruit..
Meteen mensen om me heen.. ik helemaal in shock en paniek..en me auto dan?
ik moet naar me paard,die moet ik nog eten geven!!
Toen kwamen er 2 brandweer auto's aan,die wilde me uit de auto knippen,maar zat gelukkig niet vast,
Toen ik mijn ogen open deed stonden overal politiemensen, ambulance was er ook..
Al die lichten,al die geluiden..voor mijn gevoel zat ik in een disco
Goed, ik heb zelf de deur van de passagierskant nog open gemaakt.. Ze deden erg moeilijk,mijn stoel naar achter om me te bevrijden.. ik zei nog doodleuk, ga eens opzij,dan stap ik er wel uit...
Maargoed,dat mocht niet.. eenmaal in de ambulance, vroegen ze of ik mijn gordel om had,en gelukkig.heb ik die ALTIJD aan!
De beste man zei nog, had je dat niet dan kon je het waarschijnlijk niet meer na vertellen..
Mijn nek en rug waren erg pijnlijk,evenals mijn knieen.die tegen het dasboard kastje onder me stuur waren geknald..
In het ziekenhuis helemaal vastgebonden.. foto's maken.. ik nog steeds in shock..
Mocht gelukkig naar huis..
Nu heb ik 2 dikke knieen, rug en nek zijn erg pijnlijk,mijn hoofd is opverklaarbare wijze nog tegen het stuur geknald,dus heb 1 oog die niet open kan,een gezwollen voorhoofd..
Maargoed... IK LEEF NOG!!!
en daar ben ik zo zo zo zo enorm blij mee....
Mijn auto staat ergens op een bedrijf,heeft iemand een idee wat ik nu moet doen?
Heel helder ben ik niet meer,dus wat ze me gisteren verteld hebben weet ik niet meer..
Auto waarschijnlijk totall los,morgen ga ik erheen... vind dat erg eng..want dan zie ik waar ik levend uit ben gekomen..
Krijg ik nog geld voor die auto terug? zoja.. hoe pak ik dat aan??
Zo mensen,ik hoop dat jullie nooit een ongeluk mee mogen maken.. ik ben zo enorm geschrokken,
Gelukkig leef ik nog en heb ik niks ernstigs!!!!!
!!! 

)
Sterkte er mee..
Ben er heel anders door gaan rijden en draag altijd mijn gordel, heeft een keer mijn leven gered bij een frontale aanrijding met een volkswagen transporter (ik reed corsa). Als je WA verzekerd bent krijg je alleen geld terug als je hem verkoopt aan de sloop. De kosten van de lantaarnpaal worden verhaalt op jouw verzkering...Succes met je herstel!!
.