Zijn er bokkers die thuisstudie doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Zijn er bokkers die thuisstudie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 19:43

Ja dat is mijn vraag, en dan doel ik juist op of er mensen zijn die na het behalen van hun VWO/HAVO/VMBO een thuis studie zijn gaan doen.
Mijn vraag is of het nou iets is? Werkt het? En wat doen jullie buiten je studie.
Is het echt helemaal vrij hoe je je tijden indeel? Is er niet ooit een keer dat je naar school moet? Is het verstandig om te doen.

Ik zit nu in HAVO 5 en ik moet toch wel eindelijk eens gaan bedenken wat ik ga doen. Dat ik niet weet wat ik wil is al heel lang duidelijk Huilen van het lachen En nu zit ik gewoon álles maar dan ook echt álles te kijken of het me wat lijkt, van specefieke opleidingen. Tot manieren van studeren ( Dit dus) Want eigenlijk lijkt het me wel fijn niet aan je school tijden gebonden te zijn.

Mensen kom maar op!

daaf4ever

Re: Zijn er bokkers die thuisstudie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:04

Even een stipje, ik ga deze maand beginnen met de thuisstudie Makelaardij/taxateur van het NTI.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 21:08

Heb jij nog hiervoor een andere opleiding gedaan? of is dit je 1e vervolg opleiding? En waarom heb je voor thuisstudie gekozen?

Sorry voor al mijn vragen haha Haha!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:41

Nee je mag ze gerust stellen hoor Lachen
Heb eerst gewoon in vier jaar mn VMBO op een middelbare school gehaald. Daarna 1 jaar Paardenhouderij op het Wellant college, maar dat hield ik al vrij gauw voor gezien Knipoog (Lang verhaal...)

En daarna heb ik Schoevers gedaan, Secretaresse/receptioniste (3 jaar in 1 gedaan). Nu werk ik als sec/rec en wil toch verder komen.
Ik wil geen sec blijven, ik wil d'r 1 hebben Vork Maar ik heb mijn centen nu ook nodig, dus kan geen dagopleiding gaan doen. Toen ben ik gaan kijken voor thuisstudies. Omdat dit makkelijk te combineren is met baan/paarden/huishouden e.d. ...

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 21:44

Oke Ja dankje wel. Ja het makkelijk combineren spreekt me wel aan. Zou je ook nog wat van je willen laten horen als je aan de opleiding bezig bent? Hoe alles in z'n werk gaat.

En dat is een goed streven hoor een secretaresse willen hebben ipv er een zíjn Haha!

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:49

ik ga nu binnenkort normaal gezien ook aan een thuisstudie beginnen als apotheekassistente. ik ben nu toch nog minstens 4 maanden volledig out, dus kan men tijd beter nuttig besteden.
ik kan ook niet naar een school, aangezien ik binnenkort met de revalidatie moet beginnen. hoe ik dat ga moeten doen met mijn stages, daar heb ik nog geen idee van.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 06:47

_Micha_ schreef:
Oke Ja dankje wel. Ja het makkelijk combineren spreekt me wel aan. Zou je ook nog wat van je willen laten horen als je aan de opleiding bezig bent? Hoe alles in z'n werk gaat.

En dat is een goed streven hoor een secretaresse willen hebben ipv er een zíjn Haha!

Ja is goed zal ik doen Lachen
Ja dat leek mij ook een goed streven ja Vork