Oeps! 2 zenders verwijderd! Wat nu?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Oeps! 2 zenders verwijderd! Wat nu?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:15

Ik zat op de afstandsbediening Bloos, en toen kwam er zo'n lijst in beeld van de zender op TV. Ik was iets aan het kijken, dus ik wild op alle knopjes drukken in de hoop dat het verdween.

In plaats van de lijst van beeld te halen, heb ik perongelijk net 5 en veronica verwijderd ROFL Ik lach er wel om, maar eigenlijk is het niet zo grappig. Het zijn DE 2 zenders die ik het meest kijk.

Weet iemand wat ik moet doen? Ik weet wel hoe ik weer in die lijst moet komen, maar hoe vind ik die zenders terug?!

Susanne

Re: Oeps! 2 zenders verwijderd! Wat nu?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:25

Sorry, ik moest hier wel even om lachen eigenlijk. Huilen van het lachen Ik heb dat dus ook eens gedaan, maar toen waren het nog veel meer zenders. Ik geloof dat mijn vader het -naast het mopperen- weer gewoon gerepareerd heeft.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:25

Je kunt ze toch terug programmeren via het zoekmenu?

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:26

Idd even het menu opzoeken en ze opnieuw programmeren. Moet je waarschijnlijk wel even zoeken waar ze zich op de kabel precies bevinden.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:33

Ik kon dat zoekprogramma niet vinden. Naar veel zoeken het handleiding boekje terug gevonden van de tv Clown Uiteindelijk is het me gelukt! Alles opnieuw gedaan zeg maar. Was wel een werkje, maar dan is het gelukkig weer opgelost Huilen van het lachen