Belcompany almelo NOOIT HEEN GAAN

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yorin

Belcompany almelo NOOIT HEEN GAAN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 12:55

MAN MAN MAN!

Nou dit is dus de derde keer dat mijn telefoon op gestuurd is... duurt nu alweer 3 weken.. zou al 2 keer terug gebelt worden en dat gebeurt ook niet.. net maar even gebelt! Even verhaal halen hoelang het met mijn toestel nog gaat duren.. nou zegt die jonge man ik zou het niet weten..!? :S DamN bel er dan achteraan! jezus...

van de week ook al in de winkel zelf geweest kunnen ze mij ook niet meer vertellen! alleen dat ik misschien een nieuw toestel krijg.. nou aan de telefoon zegt die jongeman dat dit niet het geval is.. Dus ben ik maar een beetje uitgevallen.. kreeg me toch een vette bek terug ! :S nou daar lusten de muisen geen brood van.. Maar goed mijn pa gaat er dit weekend wel even heen want dit is natuurlijk niet normaal.. ik wil mijn tel terug want heb ook 1 of ander K*T toestel als leending gekregen..

Nou wil jullie dus even behoeden voor deze slechte service! :S

Sorry voor het opgefokte typen ben een beetje kwaad nu..

groetjes sabrina

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Belcompany almelo NOOIT HEEN GAAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:57

Wat heb je zelf gezegd? Al is dat natuurlijk voor hen geen reden om uit te vallen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:01

Hoe lelijk of onbeschoft de klant ook doet, NOOIT maar dan ook NOOIT geef je een vuil antwoord terug. Best even melden bij de klantendienst met naam van de verkoper.

Bij ons duurt het herstellen ook max 3 weken en je krijgt ook fruttoestelletjes in bruikleen, maar wij bellen wel altijd de klant zelf op en kunnen zelf ook zien waar het toestel zit en wat er op dat moment mee gebeurd. Snap niet dat zij dat niet kunnen?

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:01

nou dat ik er klaar mee was.. had geen grote mond bleef nog redelijk netjes... Zei alleen dat als hij niets wist dat hij niet bij een belzaak moest gaan werken.. is toch ook niet slim.. bied dan zelf aan om te bellen of iets te regelen..! Ik werk zelf ook in een zaak en ben altijd vriendelijk tegen klanten hoe bot of shaggie ze ook zijn.. ik vind dit echt niet netjes van hem ben tenslotte wel een klant.. hij deed net of het hem niets kon schelen.. enige wat hij zei is ik weet er niets van en ik kan er ook niets aan doen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:02

chipieke schreef:
Hoe lelijk of onbeschoft de klant ook doet, NOOIT maar dan ook NOOIT geef je een vuil antwoord terug. Best even melden bij de klantendienst met naam van de verkoper.

Alhoewel ik soms wel kan begrijpen dat je tot 100 moet tellen, sommige klanten zijn gewoon TE onbeschoft Vork
TS Het wil nog wel eens werken om langs de winkel te gaan, en gewoon niet weg te gaan voordat je weet wat er aan de hand is, en waneer je je telefoon terugkrijgt!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:03

chipieke schreef:

Bij ons duurt het herstellen ook max 3 weken en je krijgt ook fruttoestelletjes in bruikleen, maar wij bellen wel altijd de klant zelf op en kunnen zelf ook zien waar het toestel zit en wat er op dat moment mee gebeurd. Snap niet dat zij dat niet kunnen?

Nou dat snap ik ook niet hij moest 1 of andere code hebben nou die heb ik nu niet ben op mijn werk.. en dan nog in de winkel kunnen ze zo in de comp kijken hoor als mijn naam er bij staat want hun hebben vast en zeker ook wel een copie van de reparatie bon toch?

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:05

Kristie schreef:
chipieke schreef:

Alhoewel ik soms wel kan begrijpen dat je tot 100 moet tellen, sommige klanten zijn gewoon TE onbeschoft Vork
TS Het wil nog wel eens werken om langs de winkel te gaan, en gewoon niet weg te gaan voordat je weet wat er aan de hand is, en waneer je je telefoon terugkrijgt!

Ook al gebrobeert word je met een raar antwoord afgewimpelt van we bellen wel.. :S nou dus niet..! misschien ga ik er vanavond wel even weer langs.. word gek van dat heen en weer gestuur! en er word niets gedaan helemaal niets.! en ik blij maar heen en weer rijden en bellen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:08

Meteen duidelijk maken dat je dus niet gebeld wordt, en dat je ook niet eerder weggaat voordat er gebeld voor je is Knipoog.
Gewoon netjes blijven maar wel je standpunt duidelijk maken!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:09

Ja ok, je moet soms tot 100 tellen, maar als ik dan alsnog een felle mond opzet mag ik mijn C4 wel in ontvangst gaan nemen Knipoog BC staat erom bekend nogal vervelende mensen in dienst te hebben... Hier in st niklaas staan er ook maar rare snuiters Haha! 1tje ervan heeft laatst een klant volgescholden dat het niet mooi meer was, heel de shopping kon het horen.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:10

dat ga ik ook zeker doen.. maar het is toch ten zotte normaal is de klant toch koning? en doen ze toch alles om een klant tevreden te houden? Nou wij hier in de winkel wel.. als ze iets willen bestellen en het is er niet.. word er direct gebelt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:13

Kristie schreef:
Meteen duidelijk maken dat je dus niet gebeld wordt, en dat je ook niet eerder weggaat voordat er gebeld voor je is Knipoog.
Gewoon netjes blijven maar wel je standpunt duidelijk maken!

Zo had ik het ook aangepakt, heeft helemaal geen nut op een pot herrie te schoppen, bereik je niets mee.
Maar om nou helemaal een topic over die winkel te openen vind ik wat ver gaan.

Ik ga van de week voor de 5e maal terug naar een winkel voor mn fornuis van 600 euro wat niet goed
functioneerd, kan de winkel niets aan doen, ligt aan het product.
Blijf altijd netjes en correct, en krijg prima gedaan wat ik wil.
Geen haar op mn hoofd die deze winkel zwart gaat lopen maken, sorrie ik vidn het niet zo netjes.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:15

Kristie schreef:
chipieke schreef:

Spoiler:
Plus het feit dat, aan het typen gezien, TS me ook niet echt het type vriendelijke klant lijkt. Je mag je zelfbeheersing niet verliezen, maar soms..

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:16

nou ik vind dat het personeel in de winkel niet netjes is.. dus en dat ligt niet aan het product... ik zet hier mijn verhaal neer dat betekend niet dat ik het zwart maak.. baal er gewoon van dat dit al de 3e keer is.. en dat mag iedereen weten ook..

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 13:17

[/quote]

Spoiler:
Plus het feit dat, aan het typen gezien, TS me ook niet echt het type vriendelijke klant lijkt. Je mag je zelfbeheersing niet verliezen, maar soms..
[/quote]

Mag ik even.. :S je kent mij niet dus je kunt daar niet over oordelen.. ik ben en doe normaal nooit moeilijk en snap best dat die mensen druk zijn met van alles maar dit gaat me gewoon echt te ver klaar.. en daar mag ik best iets over zeggen!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:22

Ik heb ook nergens gezegd dat ik je kan, maar 9999 van de 10000 keer kan je aan iemand zijn manier van typen en schrijven zien hoe iemand is Lachen En als ik bijvoorbeeld in jouw eerste post als k*t lees, neem ik aan dat je dergelijke dingen in het dagelijks leven ook snel in de mond neemt. In zo'n geval zou ik als medewerker van een winkel ook niet blij zijn met je als klant.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:23

Ik wil niet goed gaan praten, maar het kan ook zijn dat deze jongenman inderdaad niet weet hoe hij het probleem op moest lossen en alleen in de winkel staat (want dat gebeurd bij de BC hier ook) of dat zijn "chef" met een klant bezig is (dat laatste had hij dan ook kunnen zeggen), maar dat er gelijk voor je gebelt wordt als er een product niet is, om te bestellen, dat gebeurde bij ons in de winkel niet, moest je of naar een ander filiaal of wachten tot de week erop.

Wat Elaine zegt, ben ik het ook wel mee eens Knipoog Zie die post nu omdat ze net eerder dan mij op versturen had gedrukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:28

yorin schreef:
ik zet hier mijn verhaal neer dat betekend niet dat ik het zwart maak..

Als jij ze niet zwart zou maken zou je geen naam en plaats noemen van het bedrijf Knipoog
Verder ga ik met mn voorgangers mee, behandel een ander zoals je zelf behandeld zou willen worden,
daar bereik je velen malen meer mee dan op je achterste benen te gaan staan en wat begrip op te brengen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:31

Ik vind het eigenlijk een beetje van de zotte dat je op een forum een winkel zwart gaat maken.
Als je als klant niet netjes blijft, zal je weinig resultaten boeken.
Bedrijven kunnen ook gewoon een foutje maken.
Als je zelf bij een groot bedrijf werkt, zal je dat ook weten.
Ik werk bij Thuiszorg op kantoor, dankzij moederlief.
Maar die is al twee weken bezig met een medewerkster (huishoudelijke hulp), die beweert dat ze niet genoeg geld krijgt. Mams krijg vervolgens de man (van niet-nederlandse afkomst) van mevrouw aan de telefoon, en die heeft mijn moeder voor van alles en nog wat uitgescholden. Dat is gewoon te ziek voor woorden wat die man heeft gezegd.
Hoe haal je het bloed bij iemand onder de nagels vandaan?
Maar m'n moeder moet klantvriendelijk blijven. Het ergste wat ze heeft gezegd in dat gesprek is: "Op deze manier komen wij niet tot een oplossing en kan ik het u ook niet uitleggen." En "Sorry meneer, maar op deze manier wil ik niet met u communiceren, ik verbreek de verbinding."
Het stomme is ook nog, dat Thuiszorg gelijk heeft, het loon en de uren kloppen wel. Maar ze waren er niet op berekend dat je in nederland ook nog belasting over je loon moet betalen.

Maar ook in een bedrijf kan je gewoon fouten maken, en als een telefoon ingeleverd wordt, gaat die van hand tot hand. Waarschijnlijk naar de fabriek. En alles wordt zo goed mogelijk geregistreerd, maar wie zegt dat iemand niet per ongeluk een steekje heeft laten vallen?
Als gigantisch bedrijf kan dat gewoon gebeuren. En als je dan meteen grove taal uitslaat, is dat niet erg netjes. Begrip tonen leidt tot veel betere resultaten.

En ik begrijp wat Elaine zegt, je kan inderdaad uit de manier van typen zien hoe iemand is. Ik schrok ook nogal van je berichtje, en vond het erg onbeschoft overkomen. Mensen leer je makkelijker kennen als je je er voor openstelt, en ook op deze manier kan het, via internet.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:43

Hmm..

Ik heb er zelf ook geen goede ervaringen mee (niet in Almelo). Mijn mobiel was kapot (al naar 1 maand). Mijn telefoon zou hooguit 3 weken weg zijn, en ze zouden bellen als de mobiel weer terug zou zijn. Nou goed, prima geen probleem. Na 3 weken niets gehoord, dus ik bellen, maar nee hij was nog niet binnen. Elke week (2 keer per week) er naar toe gebelt, en ook langs de winkel geweest, maar nee... nog niet binnen. Uiteindelijk werden we er een beetje ziek van! Mijn vriend kent een jongen die er werkt, dus zijn we samen naar de winkel gegaan. Mijn vriend met die jongen gesproken, en bleek dat mijn mobiel er al een aantal weken lag. Ze hadden geen tijd om te bellen, yeah right.

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:48

na 3 keer opsturen horen ze je een nieuwe tel te geven. ik zou gewoon met de klantenservice bellen zeggen hoe je bent behandeld en een nieuw toestel wilt.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:49

Ik ken het ook wel bij BC. Ze zouden toen een telefoon voor mij bestellen. Ik heb er weken en weken op gewacht, ze lieten niks van zich horen. Tot dat ik het zat was (na een aantal keer gebeld te hebben waar die telefoon bleef) en ben er toen langs gegaan. Bleek dat die telefoon niet meer leverbaar was.. Ja fijn en dat melden ze ook niet even.. Maar goed.. Toen was ik ook wel even kwaad. Ze wisten in de eerste week al dat hij niet meer leverbaar was en toch mij 3 weken laten wachten. Sorry daar kan ik niet over.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:56

Heb hetzelfde probleem gehad maar dan bij de Belcompany in Oosterhout. Ik ga er nooit meer heen.. Op een gegeve moment leek het net of het mijn eigen schuld was dat mijn telefoon software problemen vertoonde. Ik heb een nieuwe geeist, na een hoop bombairy toch een nieuwe gekregen, nouja ik moest nog wel bijleggen.. Maja ik heb nu een goede telefoon en mij zien ze daar nooit meer terug iig!!

Edit; dit alles heeft z'n half jaar geduurd... 3x opgestuurd geweest toen nog een keer naar Nokia zelf die konde ook niks vinden, maar hij deed het gewoon niet

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:45

Wast vervelend zeg..heb je geen bewijsje van inlevering van je gsm en staat daar geen telnr van het bedrijf op die jouw gsm repareert? Mss kun je hun bellen en je vrag stellen?

Ik heb ook erge slechte ervaringen bij BC hoor en ik gedraag me altijd erg netjes, alsof ik zelf de verkopende partij ben bijwijze van.
Tot 3 maal aan toe mn gsm laten maken, waarvan 1 maal mn gsm iets langer dan 3 maanden weg was!! en de andere keren 6 weken..daar kan de BC niets aan doen, zij zitten vast aan wat de fabrikant doet..maar wat snuggerder reageren en wat vlotter handelen kan geen kwaad. Ook ik vind dat ze wel even hadden kunnen bellen om een indicatie te vragen en dan had ik er ook genoegen mee genomen. Ik was notabene nog verzekerd ook.
Toen ik maar geen indicatie kreeg, ben ik elke vrijdag langsgegaan, heel irritant, maar dat mag wel na ruim 8 weken vind ik en heb op t laatst een nieuwe gsm gekregen..zo zat waren ze me gok ik Knipoog
Om dan nog maar niet te spreken van een jongen die daar werkte, had mn telnr uit het bestand gehaal den stuurde me dagelijks wel 5 smsjes, zonder dat ik terug reageerde. Heb er melding van gemaakt en de jongen is overgeplaatst..van de zotte..(moet gelijk aan het topic denken hier laatst dat het personeel smsjes kon lezen van mensen??)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:49

maccie schreef:
na 3 keer opsturen horen ze je een nieuwe tel te geven. ik zou gewoon met de klantenservice bellen zeggen hoe je bent behandeld en een nieuw toestel wilt.

dat is niet waar...
na 3 keer DEZELFDE KLACHT wel Knipoog
maar dat is nog altijd per winkel afhankelijk

werk zelf in een telecom winkel (geen BC) en daar kan het idd 3 weken duren voordat een toestel weer terug is.. en als het toestel doorgestuurd moet worden naar de fabriekant kan het nog langer duren
nadeel is ook dat het vaak naar een extern bedrijf gestuurd word voor de reparatie.. dus in de winkel weet je nooit precies hoe of wat.. het enige wat je als medewerker kan doen is naar dat bedrijf bellen en verhaal halen..

leentoestel is NOOIT hetzelfde toestel als dat je zelf hebt gekocht.. dat zijn vaak goedkope dingetjes en dat is ook logisch.. zo'n goedkoop ding dat stuk gaat is toch even iets minder erg dan zo'n toestel van een paar honderd euro.. want als je ziet hoe sommige mensen met hun leentoestel omgaan.. Huilen van het lachen daar lusten de HONDEN geen brood van Knipoog
en hou er rekening mee dat een leentoestel vaak ook een stukje service is van een winkel.. Knipoog

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 19:50

ik heb wel een bewijs dus daar zou ik eventueel iets mee kunnen.. maar mijn toestel is ook goed verzekerd.. en ik betaal dat niet voor niets neem ik aan.. Haha! was trouwens al bang dat ik de enige was die vaker problemen hier mee had nou dat blijkt dus niet zo te zijn Tong uitsteken haha

( elaine ) Ik zei K*T omdat ik op dat moment erg kwaad was.. en nogmaals ik ben normaal helemaal niet zo.. mensen kunnnen bij mij heel ver gaan tot op een bepaalde hoogte.. ik blijf natuurlijk niet bezig.. nogmaals heb geen tel om op te sturen of om weken lang kwijt te zijn... Haha!