Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

chipieke schreef:Hoe lelijk of onbeschoft de klant ook doet, NOOIT maar dan ook NOOIT geef je een vuil antwoord terug. Best even melden bij de klantendienst met naam van de verkoper.

chipieke schreef:Hoe lelijk of onbeschoft de klant ook doet, NOOIT maar dan ook NOOIT geef je een vuil antwoord terug. Best even melden bij de klantendienst met naam van de verkoper.
Bij ons duurt het herstellen ook max 3 weken en je krijgt ook fruttoestelletjes in bruikleen, maar wij bellen wel altijd de klant zelf op en kunnen zelf ook zien waar het toestel zit en wat er op dat moment mee gebeurd. Snap niet dat zij dat niet kunnen?

Kristie schreef:chipieke schreef:Hoe lelijk of onbeschoft de klant ook doet, NOOIT maar dan ook NOOIT geef je een vuil antwoord terug. Best even melden bij de klantendienst met naam van de verkoper.
Alhoewel ik soms wel kan begrijpen dat je tot 100 moet tellen, sommige klanten zijn gewoon TE onbeschoft![]()
TS Het wil nog wel eens werken om langs de winkel te gaan, en gewoon niet weg te gaan voordat je weet wat er aan de hand is, en waneer je je telefoon terugkrijgt!
.
BC staat erom bekend nogal vervelende mensen in dienst te hebben... Hier in st niklaas staan er ook maar rare snuiters
1tje ervan heeft laatst een klant volgescholden dat het niet mooi meer was, heel de shopping kon het horen. 
Kristie schreef:Meteen duidelijk maken dat je dus niet gebeld wordt, en dat je ook niet eerder weggaat voordat er gebeld voor je is.
Gewoon netjes blijven maar wel je standpunt duidelijk maken!
Kristie schreef:chipieke schreef:Hoe lelijk of onbeschoft de klant ook doet, NOOIT maar dan ook NOOIT geef je een vuil antwoord terug. Best even melden bij de klantendienst met naam van de verkoper.
Alhoewel ik soms wel kan begrijpen dat je tot 100 moet tellen, sommige klanten zijn gewoon TE onbeschoft![]()

En als ik bijvoorbeeld in jouw eerste post als k*t lees, neem ik aan dat je dergelijke dingen in het dagelijks leven ook snel in de mond neemt. In zo'n geval zou ik als medewerker van een winkel ook niet blij zijn met je als klant.
Zie die post nu omdat ze net eerder dan mij op versturen had gedrukt. yorin schreef:ik zet hier mijn verhaal neer dat betekend niet dat ik het zwart maak..

maccie schreef:na 3 keer opsturen horen ze je een nieuwe tel te geven. ik zou gewoon met de klantenservice bellen zeggen hoe je bent behandeld en een nieuw toestel wilt.

daar lusten de HONDEN geen brood van 

was trouwens al bang dat ik de enige was die vaker problemen hier mee had nou dat blijkt dus niet zo te zijn
haha